سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از کشف و توقیف بیش از ۴ تن از محصولات و مواد اولیه غیر بهداشتی و غیر مجاز  خبر داد.

کشف ۴ تن مواد اولیه غیر بهداشتی از یک کارخانه تولیدکننده

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،دکتر حمیدرضا حافظی ۷ مردادماه بااعلام این خبر اظهار کرد: طی روزهای اخیر بیش از ۴ تن محصولات و مواد اولیه غیر بهداشتی از کارخانه تولید کننده ادویه جات و طعم دهنده غیر مجاز در شهرک صنعتی ایوانکی کشف و توقیف شد.

وی تصریح کرد: بر اساس گزارشات واصله و بررسی های به عمل آمده توسط کارشناسان مدیریت نظارت و ارزیابی فراورده های غذایی، آشامیدنی، آرایشی وبهداشتی مشخص شد که یکی از کارخانجات تولید کننده انواع ادویه و طعم دهنده بدون حضور مسئول فنی به صورت مخفیانه و غیر قانونی اقدام به تولید و عرضه فراورده های خوراکی از مواد اولیه غیر بهداشتی می کند.

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان در همین راستا از بازرسی سرزده معاونت غذا و دارو دانشگاه و مدیر نظارت وارزیابی فرآورده های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و کارشناسان شبکه بهداشت گرمسار از این کارخانه خبر داد و افزود: در این بازدید ضمن توقیف محصولات غیر مجاز و مواد اولیه غیر بهداشتی بعضا کپک زده، اقدام قانونی لازم در خصوص ارسال پرونده موسسه به مراجع قضایی شهرستان نیز به عمل آمد.

وی با بیان اینکه مسوولان نظارتی در برخورد با متخلفان جدی هستند از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد تخلف موارد را به این دانشگاه گزارش دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha