هادی نوروزی ، سردبیر روزنامه باختر نوشت : آقایان مسوول! اگر سرب ها هیچ نقشی در کنترل اشعه نداشتند، چرا دستگاه رادیوتراپی امام رضا را راه اندازی نمی کنید؟! این روزها بیماران سرطانی علاوه بر درد ناشی از سرطان باید درد دربه دری و آوارگی و درد تحمیل هزینه های چند صد میلیونی را تحمل کنند.چرا؟

آقایان مسوول! آه بیماران سرطانی دامن تان را میگیرد

بعداز جریان سرقت سرب های سقف اتاق رادیوتراپی بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه و انکار مسوولین امر در نقش آن سرب های به سرقت رفته در جلوگیری از نشت اشعه، همچنان دستگاه رادیوتراپی این بیمارستان خاموش و فعالیت سرطان درمانی آن به حالت تعلیق درآمده است.

همسر یکی از بیماران سرطانی در گفتگویی با روزنامه باختر از گرفتاری مضاعف، آوارگی و تحمیل هزینه های گزاف برای استفاده از دستگاه رادیوتراپی دیگر استانها خبر داد.

بیشتر بخوانید : یک سرقت "جنایت بار" در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه

او می گوید: بعد از جریان افشای خبر سرقت سرب های اتاق رادیوتراپی بیمارستان امام رضا (ع)، مسوولین مربوطه دستگاه را خاموش و فعالیت این مرکز سرطان درمانی را تعطیل کردند و با گذشت چند ماه هنوز هم این مرکز تعطیل می باشد.

همسر این بیمار سرطانی در توضیح شرایط سخت و دشوار خانواده شان می گوید: بعداز اعلام تعطیلی این مرکز به ما پیشنهاد استفاده از دستگاه رادیوتراپی بیمارستان بیستون را دادند که این بیمارستان چون متعلق به بخش خصوصی است، برای هر دوره رادیوتراپی هزینه ای بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان را اخذ می کنند که پرداخت آن در توان مالی ما نبود و به ناچار راهی استان همدان شدیم.

وی ادامه داد: متاسفانه مرکز رادیوتراپی شهر همدان به هیچ وجه نوبت به ما و اغلب مراجعین استان کرمانشاه نمی داد و می گفتند که اولویت با بیماران بومی استان خودشان است. لذا ما راهی تهران شده و در آنجا نیز آواره بیمارستانها شدیم.

همسر این بیمار سرطانی می گوید: شبها ناچاریم که در حیاط بیمارستانها بخوابیم و یا با پرداخت هر شب بیش از یک میلیون تومان در خانه مسافر های محلات حاشیه شهرها به سر کنیم.

او با طرح این سوال که چرا مسوولین استان به فکر راه اندازی مجدد دستگاه رادیوتراپی بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه نیستند؟ گفت: مسوولین چرا مشکلات خانواده سرطانی ها را درک نمی کنند؟! در روز قیامت و در پیشگاه خداوند چطور میخواهند جوابگوی آه و ناله هزاران بیمار سرطانی سرگردان در شهرهای مختلف ایران باشند.

آقایان مسوول! آه بیماران سرطانی که این روزها علاوه بر درد ناشی از سرطان باید درد دربه دری و آوارگی و درد تحمیل هزینه های چند صد میلیونی را تحمل کنند، قطعا دامن تان را خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید : پایان ماجرای نشت اشعه در بیمارستان کرمانشاه با روایت‌های رسمی

آقایان مسوول!شما که اهل استعفا و عذرخواهی نیستید، اما میدانم که یک روز تاوان این پنهان کاری، ندانم کاری، سومدیریت و غرور کاذب ناشی از پست و منصب تان را خواهید داد.

البته راه شکایت برای شما همیشه باز است و گردن ما و پرسنل معترض بیمارستان که مورد تفقدشان قرار دادید، از مو باریک تر!!
شما را با وجدان تان تنها می گذارم!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha