چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
کد خبر: 359976

پاکسازی روزانه پوست برای داشتن پوستی سالم و درخشان ضروری است. در طول روز، پوست ما در معرض آلاینده های مختلف، باکتری ها و چربی اضافی است که سبب بسته شدن منافذ پوست شده و ظاهری کدر به پوست می دهد. اگر اثرات خستگی و استرس را نیز اضافه کنیم، نتیجه ظاهری است که زیبایی واقعی پوست ما را منعکس نمی‌کند. برای داشتن پوستی سالم، نیاز به داشتن یک روتین منظم پوستی است. در این میان، تونرها یکی از مهم ترین محصولات مراقبتی بوده و استفاده از آنها، فواید بسیاری برای سلامت پوست دارد.

اهمیت پاکسازی روزانه پوست

تونر چیست؟

در مراقبت از پوست، تونر یک محصول مراقبت از پوست و بر پایه آب است که پس از پاکسازی پوست و قبل از استفاده از سایر محصولات مراقبت از پوست مانند مرطوب کننده ها یا سرم ها استفاده می‌شود.

فواید و مزایای تونرها بسته به ترکیبات و فرمولاسیون آن می‌تواند متفاوت باشد، از تسکین دهنده و آبرسان تا لایه برداری و کنترل چربی پوست. اما به طور کلی، تونرها دارای سه هدف کلی هستند:

  • متعادل کردن pH پوست: گاهی اوقات پاک کننده ها می توانند تعادل pH پوست را بر هم زده و آن را قلیایی‌تر کنند. تونرها به بازگرداندن pH پوست به سطح نرمال آن کمک می کنند که برای حفظ سلامت پوست مهم است.
  • از بین بردن ناخالصی ها: تونرها می توانند به از بین بردن هرگونه آلودگی، چربی یا آرایش باقیمانده که ممکن است پس از پاکسازی در منافذ پوست باقی مانده باشد، کمک کنند. با تمیز نگه داشتن منافذ پوست، تونرها می توانند ظاهری صاف تر به پوست ببخشند.
  • آماده سازی پوست برای جذب بهتر سایر محصولات: تونرها با پاکسازی منافذ پوست، سطحی تمیز و پذیرا برای استفاده از محصولات بعدی مراقبت از پوست ایجاد می‌کنند.

توجه به این نکته مهم است که همه تونرها یکسان نیستند. برخی از تونرها با در نظر گرفتن نگرانی های خاص مراقبت از پوست فرموله می شوند و فرمولاسیون های مختلف ممکن است مزایای بیشتری مانند آبرسانی، کنترل چربی، روشن‌کنندگی و غیره داشته باشند. یک تونر با فرمول مناسب می‌تواند به پوست شما کمک کند تا شاداب‌تر، صاف‌تر و متعادل‌تر به نظر برسد. انتخاب تونر مناسب کاملاً به نیاز پوست شما بستگی دارد. یکی از مهمترین ملاحظات هنگام انتخاب تونر این است که مطمئن شوید این محصول برای نوع پوست شما مناسب است و دارای موادی است که با نیازهای پوست شما مطابقت دارد.

به عنوان مثال اگر پوست خشک یا حساسی دارید، تونرهای بدون الکل و ملایم را انتخاب کنید. از سوی دیگر، افرادی که پوست چرب یا مستعد آکنه دارند، ممکن است از تونرهایی که حاوی مواد لایه بردار یا کنترل کننده چربی هستند بهره مند شوند.

به طور کلی، تونرها فواید متعددی برای پوست دارند، به تعادل، آبرسانی و آماده‌سازی پوست برای جذب بهینه محصولات مراقبت از پوست کمک می‌کنند و در عین حال بسته به ترکیبات و فرمولاسیون می‌توانند در برطرف کردن مشکلات پوستی (خشکی و کم آبی پوست، آکنه، لک‌های پوستی و ...) موثر باشند.

روتین پوستی

CTM اولین قدم برای شروع مراقبت از پوست است. روتین CTM، یک روتین روزانه، ساده و در عین حال موثر بوده که برای حفظ سلامت پوست ضروری است.  این روتین با شستن صورت با یک پاک کننده برای از بین بردن آلودگی‌ و ناخالصی‌ها شروع می‌شود. سپس با استفاده از تونر برای پاکسازی نهایی منافذ پوست، بازیابی pH طبیعی پوست و آماده سازی پوست برای جذب سایر محصولات مراقبت از پوست دنبال می‌شود. و در نهایت، از یک مرطوب کننده استفاده می‌شود تا پوست را برای مدت طولانی هیدراته نگه دارد. برای تکمیل این روتین، باید از کرم ضد آفتاب استفاده کرد تا از پوست در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB خورشید محافظت شود. برند ایرانی ژنوبایوتیک یکی از تولیدکنندگان محصولات تخصصی پوستی است که در محصولات ای برند از ترکیبات روز دنیا استفاده می‌گردد. سبد تونر ژنوبایوتیک شامل تونرهای آبرسان صورت، تنظیم‌کننده چربی و روشن‌کننده است.

تونر آبرسان صورت ژنوبایوتیک

این محصول با پاکسازی عمیق منافذ پوست و تنظیم pH آن منجر می شود تا رطوبت موجود در ساختار تونر به طور کامل به سلول‌های پوستی نفوذ کند و پوستی نرم و شاداب به ارمغان می آورد. عصاره گل رز موجود در این تونر نوعی رز وحشی از شمال آفریقا است که عملکرد اختصاصی آن ضد فعالیت رادیکال های آزاد بر روی پوست می باشد. این عصاره طراوت و تازگی نیز به پوست می بخشد. عصاره بامبو موجود در این محصول یک اکتیو رطوبت رسان، آبرسان و تغذیه کننده تخصصی سلول های پوست است. با استفاده روزانه از این تونر، پوستی زیبا و سالم خواهید داشت. تونر آبرسان صورت ژنوبایوتیک در کنار خاصیت پاک کنندگی موثر، فاقد الکل است.

اهمیت پاکسازی روزانه پوست

تونر تنظیم کننده چربی و براقیت صورت ژنوبایوتیک

این محصول دارای اکتیو برگ مورد سبز می باشد که عصاره ای تخصصی برای رفع کامل چربی مازاد تجمع یافته روی پوست و کاهش نقاط چرب روی پوست است. مورد سبز از تشکیل مجدد سلول های چربی جلوگیری می کند، چربی اضافی را از منافذ باز پوست حذف می کند و منافذ پوست را به مرور کوچک می کند. گریپ فوروت هم در کنار مورد سبز گردش خون مویرگی را در زیر پوست افزایش می دهد، پوست را ریلکس می کند و رادیکال های آزاد روی پوست را از بین می برد. تونر تنظیم کننده چربی و براقیت صورت ژنوبایوتیک در کنار خاصیت پاک کنندگی موثر، فاقد الکل است.

اهمیت پاکسازی روزانه پوست

تونر روشن کننده صورت ژنوبایوتیک

این محصول دارای ترکیب خاص و تخصصی عصاره برگ شاه توت سیاه است. این عصاره روشن کننده پوست است و برای رسیدن به رنگ پوستی یکنواخت به شما کمک می کند. هم چنین با آبرسانی به پوست سبب حفظ طراوت آن می‌شود. شیرین بیان از دیگر ترکیبات مهم در این تونر است که با خاصیت ضد التهابی قوی خود، قرمزی پوست را از بین می برد و البته آنتی اکسیدان بسیار خوبی نیز برای پوست هست. تونر روشن کننده صورت ژنوبایوتیک در کنار خاصیت پاک کنندگی موثر، فاقد الکل است.

اهمیت پاکسازی روزانه پوست

محصولات ژنوبایوتیک را می‌توانید از فروشگاه اینرنتی سفیر به همراه تخفیف ویژه خریداری نمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha