در حالیکه نظام سلامت کشور با مسائل متعددی روبروست که نیازمند اطلاع رسانی بیشتر است گاها اخباری روی خروجی سایت اطلاع رسانی اش می رود که مایه تعجب است.

مدل منسوخ اطلاع رسانی در وزارت بهداشت

تولد دوقلوهای با کمک روش های درمان ناباروری خبری بود که امروز عصر روی خروجی وبدا(رسانه وزارت بهداشت)قرار گرفت.دو قلو هایی که با کمک یکی از روش های درمان ناباروری در شهر فسا به دنیا آمدند.

این در حالیست که دیگر روش های درمان ناباروری در دنیای پزشکی امروزی خبری نیست که دارای ارزش های خبری(شهرت،دربرگیری،استثنا و شگفتی و ....) باشد.آنهم روش آی یو آی که مدتهای زیادیست توسط پزشکان برای درمان ناباروری بکار گرفته میشود.

با مروری بر اخبار منتشر شده روی خروجی رسانه وزارت بهداشت با اخباری مواجه میشویم که نه تنها به لحاظ خبری ارزشی ندارند بلکه حتی در حیطه روابط عمومی هم اطلاعات ارزشمندی در اختیار مخاطب قرار نمیدهند.

این نوع اطلاع رسانی برای مسوولین حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت بخصوص پدرام پاک آئین که سابقه نمایندگی مدیران مسوول در هیئت نظارت بر مطبوعات و مدیر کلی مطبوعات داخلی وزارت بهداشت را دارد کارنامه مقبولی نیست . وزارت خانه ای که اتفاقا مهم ترین و اصلی ترین منبع اطلاعاتی برای مردم است و موارد نیاز به اطلاع رسانی اش کم هم نیست .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha