در زیر رازهایی بررسی شده است که بهتر است شما در مورد مردان بدانید؛ چرا که می توانند به تقویت روابط شما کمک شایانی کنند.

۱۸ رازی که باید در مورد مردان بدانید

مردان در مورد احساسات خود صحبت می کنند اگر از آنها سوال کنید

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وب ام دی، راز شماره 1: ممکن است برای مرد شما راحت تر باشد که در مورد احساسات خود به طور غیر مستقیم صحبت کند. از آنها بپرسید که در تعطیلات آخر هفته چه کار خواهند کرد. یا اولین باری که با شما ملاقات کردند چه فکری کردند. پاسخ های آنها نشان می دهد که آنها چه احساسی دارند و این کار شما را به آنها نزدیک تر می کند.

مردان با عمل احساسشان را ثابت می کنند

برخی از مردان ترجیح می دهند احساسات خود را با عمل نشان دهند تا گفتار. مرد شما ممکن است با تعمیر وسایل خانه، مرتب کردن حیاط یا حتی بیرون بردن زباله،هر چیزی که دنیای شما را به مکانی بهتر تبدیل کند، بگوید «دوستت دارم»

مردان تعهد را جدی می گیرند

مردان به ترس از تعهد شهرت دارند اما شواهد نشان می دهد که مردان ازدواج را جدی می گیرند. با این که آنها ممکن است مدت بیشتری طول بکشد تا متعهد شوند، در واقع آنها می خواهند مطمئن شوند که برای همیشه شرایطی را فراهم می کنند که در کنار شما بمانند. در یک نظرسنجی از مردان متاهل فعلی، 90 درصد می گویند که دوباره با همان زن ازدواج خواهند کرد.

آنها واقعاً به شما گوش می دهند

وقتی به صحبت‌های کسی گوش می‌دهید، احتمالاً هرازگاهی با یک «بله» یا «می‌بینم» مواجه می شوید. این روش او برای گفتن «من گوش می کنم» است. اما بعضی از مردها این کار را نمی کنند. فقط به این دلیل که یک مرد چیزی نمی گوید به این معنی نیست که او به شما گوش نمی دهد. آنها ممکن است ترجیح دهند به آرامی به حرف های شما گوش کنند و به آنچه می گویید فکر کنند تا این که درجا به شما پاسخ بدهند.

مردان فعالیت های مشترک را ترجیح می دهند

مردان روابط خود را با شریک زندگی خود از طریق انجام کارهای اشتراکی چه در مورد افکار یا احساسات، تقویت می کنند. برای بسیاری از مردان، فعالیت هایی مانند ورزش و یا حتی رابطه جنسی باعث می شود که احساس نزدیکی به شریک زندگی خود کنند.

مردان به زمان نیاز دارند

در حالی که فعالیت های مشترک مهم هستند، مردان نیز نیاز دارند مدتی برای خود باشند. چه مرد شما از دیدن فیلم، باغبانی یا ورزش در باشگاه لذت می‌برد، او را تشویق کنید تا سرگرمی‌های خود را دنبال کند، در حالی که شما هم برای خودتان وقت بگذارید. وقتی هر دو طرف فضایی برای پرورش فردیت خود دارند، چیزهای بیشتری برای ارائه دادن به یکدیگر دارند.

مردان از پدران خود یاد می گیرند

اگر می خواهید بدانید که یک مرد در یک رابطه چگونه رفتار می کند، با پدرش آشنا شوید. اینکه آنها چگونه با یکدیگر رفتار می کنند و اینکه چگونه پدر خانواده با شریک زندگی خود رابطه برقرار می کند، می تواند پیش بینی کند که یک مرد چگونه با همسر خود نیز رابطه برقرار می کند.

مردان سریعتر از زنان رها می کنند

زنان تمایل دارند تجربیات منفی را برای مدت طولانی‌تری به خاطر بسپارند و ممکن است احساس استرس، اضطراب یا غم و اندوه طولانی‌تری داشته باشند. در مقابل، مردان کمتر روی رویدادهای ناخوشایند تمرکز می کنند و تمایل دارند با سرعت بیشتری به مسیر خود ادامه دهند. بنابراین در حالی که ممکن است هنوز بخواهید در مورد مشاجره دیشب صحبت کنید، ممکن است مرد شما قبلاً آن را فراموش کرده باشد.

مردان متوجه نشانه های ظریف نمی شوند

مردان به احتمال زیاد ب اندازه زنان متوجه سیگنال های ظریف مانند لحن صدا یا حالات چهره نمی شوند و به خصوص به احتمال زیاد غم و اندوه را در چهره یک زن از دست می دهند. اگر می‌خواهید مطمئن شوید که مردتان حرف شما را متوجه می شود و درک می کند، مستقیم و واضح صحبت کنید.

مردان به قدردانی پاسخ مثبت می دهند

نشان دادن قدردانی از مرد خود می تواند تفاوت بزرگی در نحوه رفتار او ایجاد کند. فرزندپروری را در نظر بگیرید: مطالعات نشان می‌دهد که پدران زمانی که همسرانشان برای مشارکت آنها ارزش قائل هستند و آنها را شایسته می‌دانند، بیشتر در امر مراقبت مشارکت دارند.

مردان به رابطه جنسی زیاد فکر می کنند

شاید این مورد یکی راز نباشد. اکثر مردان زیر 60 سال حداقل یک بار در روز به رابطه جنسی فکر می کنند، در حالی که تنها یک چهارم زنان این میزان را دارند. و این تمام ماجرا نیست. مردان تقریباً دو برابر زنان در مورد رابطه جنسی خیال پردازی می کنند و خیال پردازی های آنها بسیار متنوع تر است. آنها همچنین بیشتر از زنان به رابطه جنسی گاه به گاه فکر می کنند اما فراموش نکنید که فکر کردن با انجام دادن یکسان نیست.

مردان رابطه جنسی را مهم می دانند

این یک افسانه است که اکثر مردان فکر می کنند سکس فقط رابطه جنسی است. برای بسیاری، رابطه جنسی یک عمل بسیار مهم بین دو فرد متعهد است و درست مانند بسیاری از زنان، مردان صمیمیت جنسی را رضایت بخش تر در یک رابطه متعهدانه می دانند.

زمانی که شما رابطه جنسی را آغاز می کنید، آن را دوست دارند

اکثر مردان احساس می کنند که آنها کسانی هستند که همیشه شروع کننده رابطه جنسی هستند اما آنها همچنین دوست دارند هدایت شوند و آرزو می کنند که همسرشان بیشتر اوقات شروع کردن رابطه جنسی را بر عهده بگیرد. از این که به مردتان بفهمانید که احتیاج به رابطه جنسی دارید، خجالت نکشید. شروع رابطه جنسی در برخی مواقع ممکن است به سطح بالاتری از رضایت برای هر دوی شما منجر شود.

مردان همیشه برای رابطه جنسی آماده نیستند

مردان، همیشه در حال و هوای رابطه جنسی نیستند. دقیقاً مانند زنان، مردان نیز اغلب تحت فشارهای شغلی، خانواده و پرداخت قبوض هستند و استرس قاتل بزرگ میل جنسی است. وقتی مردی می‌گوید «امشب نه»، به این معنی نیست که علاقه‌اش به شما را از دست داده است. آنها فقط به این معنی هستند که در آن زمان نمی خواهند رابطه جنسی داشته باشند.

مردان دوست دارند شریک زندگی خود را راضی کنند

لذت شما برای مرد شما مهم است. اما آنها نمی دانند شما چه می خواهید مگر اینکه به آنها بگویید. بسیاری از زنان از صحبت کردن در مورد آنچه دوست دارند و دوست ندارند احساس ناراحتی می کنند. اگر بتوانید به طور واضح به آنها بگویید که چه نیازی دارید به طوری که روحیه آنها را خدشه دار نکند، آنها به نیاز شما گوش می دهند. زیرا آنها می دانند که اگر شما احساس خوبی داشته باشید،آنها نیز احساس خوبی خواهند داشت.

مردان دچار اضطراب عملکرد می شوند

بیشتر مردان در مواقعی دچار اضطراب عملکرد می شوند، به خصوص با افزایش سن. مرد شما ممکن است نگران بدن، تکنیک و استقامت خود باشد. اگر بتوانید به آنها کمک کنید تا آرام شوند و بر لذت های لحظه ای متمرکز بمانند، رابطه جنسی استرس کمتری خواهد داشت.

مردان ممکن است زمانی که نیازها برآورده نمی شود سرگردان شوند

اگر مردی در رابطه خود احساس دوست داشتن و قدردانی نمی کند، ممکن است برای رضایت به جای دیگری مراجعه کند. برای یک مرد، این ممکن است به معنای دفن کردن احساس خود نیز باشد. دیگری ممکن است به ورزش یا بازی های ویدیویی علاقه نشان دهد و برخی از مردان خیانت می کنند. برای جلوگیری از این امر، همسران باید با هم کار کنند تا نیازهای یکدیگر را برآورده کنند.

مردان اگر متوجه تلاش شما شوند، تلاش بیشتری می کنند

بیشتر مردها متوجه می‌شوند که اگر یک رابطه طولانی‌مدت خراب شود، چیزهای زیادی برای از دست دادن وجود دارد، نه فقط مسائل شحصی، بلکه کل زندگی که با هم ساخته‌اید. اگر مایلید برای تقویت ازدواج خود کار کنید، به احتمال زیاد مرد شما نیز چنین خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha