رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای جذب ۲۲ هزار کادر درمان از میان ۱۱۱ هزار داوطلب با اولویت جذب پرستاران دوران کرونا روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

لطیفی: آزمون استخدام وزارت بهداشت فردا برگزار می‌شود

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، میثم لطیفی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد که آزمون استخدام کادر درمان و نیروی وزارت بهداشت برای جذب ۲۲ هزار کادردرمانی با حضور ۱۱۱ هزار داوطلب و با اولویت جذب پرستاران دوران کرونا روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت برای آن دسته از پرستارانی که در ایام کرونا در بیمارستان خدمت داشتند امتیاز ویژه ای هم در نظر گرفته شده است.

لطیفی در پاسخ به پرسش ایرنا که نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ ویژه دبیران چه زمانی اعلام می شود، گفت: این نتایج امروز یا فردا توسط سازمان سنجش اعلام می‌شود که به نظر می رسد حدود ۱۵ هزار دبیر جدید در آموزش و پرورش جذب شوند و نزدیک ۱۰ هزار نفر هم تکمیل آموزگاری داریم. اکنون منتظر اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش هستیم.

وی درباره لحاظ شدن سوابق شرکتی‌ها بعد از تبدیل وضعیت گفت: از نظر بیمه ای که حتما این اتفاق می افتد در آزمون امسال هم دوبخشی بوده و طبیعتا افرادی که تجربه کار معلمی داشتند آنها در مرحله ارزیابی تکمیلی امتیاز بیشتری می‌گیرند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ایرنا درباره برخی خبرها از حقوق زیر ۱۰ میلیونی نیروهای جدید استخدامی گفت: براساس نظام مدیریت خدمات کشور این پرداخت صورت می گیرد و تفاوتی بین این بزرگوران با سایر کارمندان نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha