بزرگ ترین و پیشروترین فروشگاه آنلاینی که در سراسر دنیا در حال فعالیت است، آمازون میباشد. این وبسایت محبوب هر چیزی که نیاز داشته باشید را در انواع رنگ ها و قیمت ها به فروش میرساند.

خرید از آمازون برای ایرانیان (راهنمای کامل)


از ابزارآلات صنعتی گرفته تا پوشاک برند، خرید از آمازون میتواند تجربه ای هیجان انگیز باشد. با توجه به اینکه به دلایل مختلفی از قبیل تامین کالاهای برند برای وارد کنندگان و پیدا نکردن کالاهای اورجینال در داخل ایران، خرید از آمازون در ایران روز به روز در حال افزایش است، ققنوس خرید با ارائه خدمات تخصصی خرید از سایت های خارجی در کنار شماست تا بدون نگرانی از محدودیت های بین المللی موجود، هر آنچه که برای خرید نیاز دارید را تحویل بگیرید.

آیا خرید از آمازون برای ایرانیان ممکن است؟

بله! علی رغم اینکه آمازون یک شرکت آمریکایی است و به هیچ عنوان ارسال به ایران ندارد، با استفاده از خدمات کارگزاری های خرید نظیر ققنوس خرید، خرید از amazon نیز برای ایرانیان امکان پذیر میباشد. آمازون دارای بیش از 140 شعبه در سراسر جهان میباشد و خدمات خود را به اغلب کشورها ارائه میدهد؛ اما به دلیل تحریم های بین المللی موجود، ایرانی های داخل کشور با مشکلاتی در فرایند خرید از آمازون و ارسال کالا به ایران مواجه هستند.

در حال حاضر دو روش برای خرید از amazon وجود دارد که یکی از آنها انجام پروسه خرید توسط آشنایان یا دوستان خارج از کشور میباشد تا بتوانند کالای خریداری شده را برای شما به ایران ارسال کنند. این روش های ریسک های خاص خود را دارد و حتی هزینه های آن میتواند خیلی بیشتر باشد.

روش دوم که امن ترین و راحت ترین نحوه خرید از amazon در ایران میباشد، استفاده از خدمات ققنوس خرید به عنوان یکی از اولین کارگزاری های خرید از سایت های خارجی میباشد. ققنوس خرید با داشتن دفاتر فعال در خارج از کشور، امکان خرید امن و بی دردسر از آمازون را دارا میباشد و با ارائه خدمات حمل درب به درب، کالاهای خریداری شده را به آدرس مورد نظر شما تحویل خواهد داد.

نحوه خرید از آمازون در ایران

خرید مستقیم از آمازون در ایران نسبت به سایر کشورها دشوارتر است، و دلیل اصلی آن می‌تواند عدم امکان پرداخت مبلغ با استفاده از شبکه مالی ایران باشد. برای این منظور، شما می‌توانید از واسطه ‌هایی که خدمات خرید از آمازون را ارائه می‌دهند، بهره بگیرید. در زمان خرید، حتماً به تاریخ تحویل کالا بر اساس موقعیت جغرافیایی خود توجه کنید، به خصوص اگر مکان تحویل کالا در ایران قرار دارد.

برای تسهیل خرید از آمازون، می‌توانید ثبت سفارش خود را به ققنوس خرید بسپارید تا بدون واسطه، از خدمات آسان و اقتصادی خرید از amazon بهره ‌مند شوید و کالای خود را با قیمت مناسب در اختیار داشته باشید. یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، مطالعه نظرات کاربران در مورد محصولات است تا اطمینان حاصل کنید که کالای مورد نظر شما کیفیت مطلوبی دارد.

در سال‌ های اخیر، با افزایش قیمت دلار، ممکن است به این نتیجه برسید که خرید مستقیم از آمازون اقتصادی نیست. اما سایت آمازون با تخفیف ‌ها و مناسبت‌های متنوع خود، فرصت ‌های خوبی برای تهیه محصولات با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. اگر از تخفیف‌ های آمازون آگاه شوید، ممکن است کالای مورد نظر خود را با قیمتی بهتر تهیه کنید. به علاوه، ققنوس خرید با داشتن اکانت آمازون پرایم، امکان خرید کالاهای منحصر به فرد با قیمت های فوق العاده و امکان ارسال سریع کالا را برای مشتریان ایرانی خود فراهم کرده است.

مراحل ثبت سفارش خرید از amazon با ققنوس خرید

اگر قصد خرید از آمازون را دارید و میخواهید خریدی امن و بی دردسر و در عین حال اقتصادی را تجربه کنید، کارشناسان ما در ققنوس خرید همراه شما هستند. کافی است برای ثبت سفارش خرید کالاهای مورد نظر خود، مراحل زیر را دنبال کنید:

مراحل خرید

توضیحات

1

انتخاب کالا

در اولین مرحله باید در سایت آمازون اکانت بسازید و کالای مورد نظر خود را جستجو کرده و انتخاب نمایید.

2

عضویت در ناحیه کاربری

برای ارسال لینک کپی شده صفحه کالا از وبسایت آمازون، باید در ناحیه کاربری سایت ققنوس خرید عضو شوید.

3

برآورد قیمت

با ارسال لینک صفحه کالا برای کارشناسان ققنوس خرید، قیمت تقریبی خرید از آمازون محاسبه خواهد شد.

4

تائید قیمت

پس از اطلاع از قیمت خرید از amazon و تائید شرایط آن توسط مشتری، وارد مرحله بعدی میشویم.

5

پرداخت هزینه ها

با پرداخت هزینه های خرید از آمازون اعم از کارمزد خرید، مراحل خرید کالا آغاز میشود.

6

انجام خرید کالا

کارشناسان بخش خرید ققنوس به انجام فرایند خرید کالاهای مورد نظر مشتری با بهترین کیفیت و قیمت از مناسب ترین تامین کننده میپردازند.

7

ارسال کالا به دفتر ققنوس

بعد از انجام فرایند خرید از آمازون، کالاهای خریداری شده به دفتر ققنوس خرید در کشور مورد نظر ارسال خواهند شد.

8

ارسال کالا به ایران

کارگزاران ققنوس خرید به برنامه ریزی و هماهنگی حمل کالا از دفتر خارج کشور به دفتر ایران میپردازند.

9

ترخیص کالا

با ورود کالاهای خریداری شده به گمرک ایران، تشریفات ترخیص کالا از گمرک را به انجام میرسانیم.

10

تحویل کالا

با به اتمام رسیدن پروسه ترخیص کالا، محموله خریداری شده به آدرس مشتری در ایران ارسال خواهد شد.

چرا خرید از amazon پرطرفدار است؟

شاید بهترین پاسخ به این سوال که چرا ما باید از وب‌سایت ‌های خارجی مانند آمازون خرید کنیم؟ تنوع بینظیر کالاها باشد. کالاهای موجود برای خرید از آمازون بسیار گسترده و متنوع هستند و بسیاری از این محصولات در بازارهای داخلی ایران قابل دسترسی نیستند.

آمازون از تنوع بی‌نظیری از کالاها بهره می‌برد. شما تقریباً هر محصول یا برندی که به دنبالش هستید را در آمازون پیدا می‌کنید. این وب‌سایت از جدیدترین محصولات جهانی گرفته تا کالاهای نادر و خارجی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در مقابل، فروشگاه‌ های اینترنتی داخلی معمولاً تنوع کمتری از کالاها را ارائه می‌دهند و بسیاری از برندها و محصولات جهانی در آنها ممکن است موجود نباشند. شما با خرید از آمازون می‌توانید به کالاهای با کیفیت و اوجینال دست پیدا کنید. این وبسایت اغلب محصولات با کیفیت بالا و معروف جهانی را به شما عرضه می‌کند، از محصولات تولیدی آمریکا گرفته تا محصولات ژاپنی و اروپایی.

جمع بندی

از پوشاک و لباس های برند گرفته تا انواع تجهیزات صنعتی، قصد خرید هر کالایی را داشته باشید ما با بهترین قیمت ها و بالاترین کیفیت از آمازون خریداری میکنیم و به آدرس مورد نظر شما تحویل میدهیم. کافی است برای استفاده از خدمات حرفه ای ققنوس خرید برای خرید از آمازون، با کارشناسان ما از طریق وبسایت www.fnxshopping.com ارتباط برقرار کنید، ، لازم به ذکر است با استفاده از ققنوس خرید شما امکان خرید از کلیه سایت های دیگر رو نظیر خرید از ای بی ، خرید از علی بابا و خرید از علی اکسپرس رو با کمترین قیمت انجام دهید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha