لوله های خونگیری امروزه در حوزه آزمایشگاه های بیوشیمی بسیار پرکاربرد می باشد و اگر دنبال شرکت معتبر ساخت لوله خونگیری و لوله لخته ژل دار هستید بهترین انتخاب شرکت بنیان دانش دارو ماد است.

انواع لوله خونگیری و آزمایشگاهی

امروزه، وسایل آزمایشگاهی از جمله لوله‌ های خونگیری، لوله لخته ژل دار و ژل تسریع کننده انعقاد خون مدنظر قرار گرفته است و افراد باید به مراکز معتبر مراجعه کنند تا بتوانند این محصولات را تهیه نمایند. بهتر است بدانید با توجه به این موضوع که این وسایل ازجمله تجهیزاتی هستند که به‌طور مستقیم بر کیفیت داده‌ها اثر می‌گذارند و هر گونه تداخل در آن‌ها باعث بروز اشتباه در نتیجه آزمایش می‌شود، در زمان خرید لوله خونگیری باید موارد زیادی مدنظر قرار گیرند. اگر شما نیز به‌دنبال خرید لوله‌ های خونگیری و لوله لخته ژل‌ دار معتبر و قابل اعتماد هستید، باید قبل از خرید به برخی از موارد توجه داشته باشید.

نکات مهم در خرید لوله خونگیری

بهتر است بدانید رعایت استانداردها در خرید لوله های خونگیری و لوله لخته ژل دار و ژل تسریع کننده انعقاد خون باعث می‌شود که آن‌ها کارآیی مطلوبی داشته باشند و به خوبی در محیط‌های آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گیرند. در ادامه به برخی از نکاتی می‌پردازیم که باید مدنظر قرار دهید:

ایمنی قابل قبول

یکی از مواردی که در زمان خرید لوله‌های خونگیری و لوله لخته ژل‌دار باید به آن توجه داشته باشید ایمنی قابل قبول است. اگر تابه‌حال به آزمایشگاه مراجعه کرده باشید، می‌دانید که این لوله‌های از شیشه ساخته شده‌اند و حتی ممکن است تصور کنید که به‌راحتی شکسته می‌شوند. بهتر است بدانید آن دسته از لوله‌هایی که از شیشه ساخته می‌شوند، درجه‌بندی و استاندارد مشخصی دارند ( البته باید بدانید این لوله‌ها از نوع ژله‌ای نیز هستند)؛ درواقع، آن‌ها باید مقاومت نسبی در برابر فشار و شکستگی داشته باشند تا بتوانند در محیط‌های آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گیرند.

در برخی از موارد دیده شده است که لوله های خونگیری و لوله لخته ژل دار دارای مقاومت لازم نیستند و در شرایط مختلف دچار شکستگی و یا تغییر شکل می‌دهند. این مسئله می‌تواند مشکلات زیادی را در محیط‌های آزمایشگاهی به وجود بیاورد و یا حتی ممکن است باعث بروز خسارات زیادی شود ( زیرا نمونه از دست می‌رود و شاید دستیابی به آن به سادگی امکان‌پذیر نباشد). به همین دلیل، شما باید به تمامی این موارد توجه داشته باشید تا بتوانید محصولاتی را خریداری کنید که با محیط‌های سخت آزمایشگاهی سازگاری داشته باشند و برای مدت زیادی مورد استفاده قرار گیرند.

انواع لوله خونگیری و آزمایشگاهی

بدنه مدرج

مسئله دیگری که در زمان خرید لوله های خونگیری و لوله لخته ژل دار باید به آن توجه کنید بدنه مدرج است. بدنه مدرج باعث می‌شود که مسئول آزمایشگاه اندازه‌گیری داده‌ها را به خوبی انجام دهد و در این مسیر مشکل خاصی به وجود نیاید. درجه‌بندی لوله‌های آزمایشگاهی باید براساس استاندارد و قوانین مشخصی صورت گیرد. به همین دلیل، قبل از خرید این محصولات باید به مشخصات فنی آن دقت کنید و حتی اگر در این زمینه تخصص کافی ندارید، با کسی که دانش آزمایشگاهی دارد و قوانین آزمایشگاهی را می‌شناسد مشورت کنید و شناسنامه هر محصول را به‌دقت بررسی کنید و سپس آن را سفارش دهید.

سازگار با محیط زیست

ازجمله موارد دیگری که شما باید در زمان خرید لوله‌های خونگیری و لوله لخته ژل‌دار به آن توجه داشته باشید سازگاری این محصولات با محیط زیست است. سازگاری با محیط زیست به این مسئله اشاره می‌کند که این محصولات با توجه به قوانینی ساخته شده‌اند که تقریبا هیچ نوع آسیبی را به محیط زیست وارد نمی‌کنند و این موضوع برای دنیای امروز بسیار مهم است و خطر گسترش آلودگی را به میزان زیادی کاهش می‌دهد. به همین دلیل، بهتر است مشخصات فنی را به‌دقت بررسی کنید تا بتوانید به محصولاتی دسترسی داشته باشید که با محیط زیست سازگار هستند.

تولید لوله های خونگیری ، لوله لخته ژل دار

تنوع محصولات

اگر می‌خواهید برای خرید لوله های خونگیری و لوله لخته ژل دار اقدام کنید، باید در این زمینه به تنوع محصولات توجه داشته باشید. منظور از تنوع محصولات این است مرکزی که قرار است این لوله‌ها را به فروش برساند باید طیف گسترده‌ای از آن‌ها را پوشش دهد تا شما بتوانید براساس نیاز خود انتخاب کنید. اگر محصولات یک مرکز محدود باشد، شما مجبور می‌شوید که برای تهیه محصولات دیگر به مراکز دیگری مراجعه نمایید و این موضوع می‌تواند شما را خسته و یا گاهی گیج کند.

چرا لوله‌ های خونگیری با درب رنگی ساخته می‌شوند؟

لوله‌های خونگیری و لوله لخته ژل‌دار دارای درب رنگی هستند. درب رنگی در آزمایشگاه مانند یک کد عمل می‌کند و نشان می‌دهد که هر لوله مختص چه کاری است. به‌طور مثال، درب قرمز نشان می‌دهد که نمونه برای تست‌های سرولوژی و لیپیدی، فرآیند بانک خون، BMP و CMP است و درب زرد به‌عنوان جداکننده سرم شناخته می‌شود. به همین دلیل، توصیه می‌شود که این محصولات را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید تا بتوانید محیط آزمایشگاهی مجهزی را به وجود بیاورید.

انواع لوله خونگیری و آزمایشگاهی

برای خرید لوله های خونگیری و لوله لخته ژل دار به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد لوله های خونگیری و لوله لخته ژل دار در اختیار شما قرار دهیم. برای خرید این محصولات باید به ویژگی‌های آن‌ها توجه داشته باشید. اولا، این محصولات باید مدرج باشند. جنس و متریال به‌کار رفته در آن‌ها بسیار مهم است و بر روی مقاومتشان اثر می‌گذارد. اگر به‌دنبال مرکز معتبری برای خرید این محصولات هستید، می‌توانید به شرکت بنیان دانش دارو ماد مراجعه کنید. این شرکت در تولید محصولاتشان به کیفیت بسیار پایبند است و آن‌ها را با استانداردهای جهانی تولید می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی نعمتی IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    خیلی عالی و مفید