«وارد کلاس نیلوفر شدم و کیفش را مقابل چشم استاد و دانشجویان دیگر قاپیدم و فرار کردم تا او به دنبالم بیاید و من در محوطه دانشگاه زانو بزنم و از او خواستگاری کنم.» این گفته‌های عجیب پسری جوان است که به اتهام سرقت کیف یکی از دانشجویان در کلاس درس دستگیر شده است.

خواستگاری عجیب در تهران؛ سرقت کیف دانشجوی دختر برای رسیدن به او

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری؛ «وارد کلاس نیلوفر شدم و کیفش را مقابل چشم استاد و دانشجویان دیگر قاپیدم و فرار کردم تا او به دنبالم بیاید و من در محوطه دانشگاه زانو بزنم و از او خواستگاری کنم.» این گفته‌های عجیب پسری جوان است که به اتهام سرقت کیف یکی از دانشجویان در کلاس درس دستگیر شده است.

این حادثه عجیب چند روز قبل در یکی از دانشگاه های تهران اتفاق افتاد. آن روز پسری جوان به نام سروش وارد یکی از کلاس‌ها شد و به سمت دختری دانشجو رفت. استاد دانشگاه با تعجب به پسر جوان نگاه می کرد و سروش ناگهان کیف دختردانشجو را قاپید و فرار کرد.

پس از این اتفاق بود که چند دانشجو به دنبال سروش دویدند و در حیاط دانشگاه وی را گیر انداختند. همان موقع ماموران حراست دانشگاه هم وارد عمل شدند و سروش را دستگیر کردند.

تحقیقات از پسر جوان به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت آغاز شد و او درباره انگیزه اش گفت: من در یک خانواده پولدار بزرگ شده‌ام اما دختری که عاشقش شده‌ام در یک خانواده فقیر. خانواده من موافق ازدواج ما بودند اما خانواده نیلوفر در اوج ناباوری با این وصلت مخالفت کردند. من هم روز حادثه به دانشگاهی که نیلوفر در آنجا درس می خواند رفتم تا با برداشتن کیفش، او را به دنبال خودم بکشانم. فکر می کردم او به دنبالم می آید و من در حیاط دانشگاه و مقابل چشم هم دانشگاهی هایش زانو می زنم و از او خواستگاری می کنم اما به جرم سرقت دستگیرم کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha