چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
کد خبر: 364054

همزمان با سرقت گردنبند 200 میلیون تومانی پیرزن از خانه‌اش، زن همسایه به اتهام همدستی با سارق بازداشت شد.

دزد گردنبند 200 میلیونی آشنا بود

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، چند روز قبل مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و از سرقت گردنبند 200 میلیون تومانی مادرش خبر داد. مرد جوان گفت: امروز وقتی به خانه رفتم، در اوج ناباوری مرد ناشناسی را داخل خانه دیدم که با تهدید چاقو، گردنبند 200 میلیون تومانی مادرم را سرقت کرده و قصد سرقت وسایل دیگر را هم داشت. مرد جوان با دیدن من ترسید و چاقو را به سمتم گرفت و اقدام به فرار کرد. آن‌طور که مادرم تعریف کرد، زمانی که در خانه تنها بوده، مرد جوان با کلیدی که داشته وارد خانه شده و گردنبند مادرم را سرقت کرده است، اما وقتی قصد سرقت سایر وسایل را داشت من سر رسیدم و فرار کرد.
با تماس مرد جوان، بلافاصله مأموران پلیس راهی محل شده و در تحقیقات اولیه، شاکی که زن سالخورده‌ای بود، سرنخی را در اختیار تیم تحقیق قرار داد: چند بار سارق را دیده بودم که با زن همسایه طبقه چهارم در حال صحبت است و تصور می‌کنم او سارق را بشناسد.
با این سرنخ، کارآگاهان سراغ زن همسایه رفتند اما او مدعی شد: این مرد چند بار برای من مزاحمت ایجاد کرده بود، اما اینکه چه کسی است و چطور کلید خانه را به دست آورده مطلع نیستیم.
گرچه زن همسایه چنین اظهاراتی داشت، اما بازبینی دوربین‌های مداربسته نشان می‌داد که 10 دقیقه قبل از سرقت، دزد فراری با زن همسایه داخل حیاط در حال گفت‌وگو بوده است. با این احتمال که همسایه طبقه چهارم از هویت سارق اطلاع داشته و در این سرقت همدست است به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت، بازداشت شده و تحقیقات برای دستگیری سارق فراری ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha