فرصت انتخاب رشته‌محل‌ آزمون دکتری تخصصی رشته‌های تخصصی علوم‌پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی فردا به پایان می‌رسد.

فردا، پایان مهلت انتخاب رشته‌محل آزمون دکتری تخصصی رشته‌های علوم‌پزشکی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا فرایند انتخاب رشته‌محل آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی از صبح چهارشنبه، ۱۵ آذر آغاز شده و تا روز شنبه ۱۸ آذر ماه ادامه دارد.

نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی رشته‌های علوم‌پزشکی، روز سه‌شنبه، ۱۴ آذر ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد و در اختیار داوطلبان قرار گرفت. داوطلبان، ۲ برابر ظرفیت برای مرحله شفاهی به دانشگاه‌ها معرفی شده‌اند.

فرصت ثبت‌نام در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم‌پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ از دوشنبه ۹ مرداد ماه آغاز شد و در ۱۵ مرداد به پایان رسید. پس از پایان فرصت ثبت‌نام، نام‌نویسی در این آزمون دو بار تمدید شد.

زمان برگزاری این آزمون در سال جاری نسبت به ادوار گذشته تغییر کرد و این آزمون که همواره در تیر ماه برگزار می‌شد، برای نخستین‌بار در نیمه دوم سال و در روز پنج‌شنبه ۴ آبان برگزار شد.

۱۱ هزار و ۹۴۴ نفر متقاضی شرکت در این دوره بودند. داوطلبان در ۷۱ رشته تخصصی به رقابت پرداختند و ۳۱ حوزه امتحانی میزبان برگزاری آزمون بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha