کرم دور چشم فواید بی شماری برای پوست زیر چشم دارد و به همین خاطر است که همواره توصیه می‌شود خانم‌ها و آقایان، استفاده از کرم دور چشم را به روتین پوستی خود اضافه کنند. بدون شک، یکی از معجزه آورترین موارد مراقبت از پوست که استفاده درست و اصولی از آن می‌تواند پوستی تازه و بانشاط برای آن ها ایجاد کند، کرم دور چشم است. اما نکاتی در استفاده از این کرم جادویی وجود دارد که بدون شک اگر شما آنها را ندانید، نمی‌توانید بعد از استفاده انتظار بهترین نتیجه را داشته باشید!

چه زمانی و چگونه از کرم دور چشم استفاده کنیم؟

استفاده از کرم دور چشم چه اهمیتی دارد؟

حفظ سلامت پوست دور چشم امری بسیار حائز اهمیت برای همه افراد است. پوست این ناحیه به دلیل نازکی و حساسیت بالا، به ویژه به دلیل کمبود غدد چربی نسبت به سایر مناطق، به سرعت رو به خشکی می‌رود و در نتیجه باعث پیدایش چین و چروک می‌شود.

کرم دور چشم ژنوبایوتیک، به عنوان یک برند معتبر و موفق در این زمینه شناخته می‌شود. این کرم‌، ترکیباتی مناسب با ویژگی‌های پوست این منطقه را دارد و به منظور پیشگیری از چین و چروک، کاهش پف و رفع تیرگی پوست اطراف چشم طراحی شده‌است.

ترکیبات مرطوب‌کننده و تغذیه‌دهنده در این کرم‌ها به همراه لایه‌بردارهای ضعیف، نقش مهمی در بازسازی بافت پوست ایفا می‌کنند. به کارگیری این کرم‌ها در به تأخیر انداختن علائم پیری پوست کمک می‌کند و به حفظ جوانی و سلامت پوست منجر می‌شوند.

چه زمانی و چگونه از کرم دور چشم استفاده کنیم؟

مهم‌ترین فواید استفاده از کرم دور چشم

همانگونه که تا الان متوجه شدیم، استفاده از کرم دور چشم بسیار مهم است و می‌تواند به حفظ و بهبود سلامت پوست این ناحیه کمک کند. در زیر، مهم‌ترین فواید استفاده از کرم دور چشم را مطرح می‌کنیم:

تامین رطوبت پوست

مهم ترین فایده استفاده از کرم دور چشم، تامین رطوبت پوست ناحیه اطراف چشم است. این مسئله از آن جایی اهمیت دارد که خشکی پوست دور چشم باعث ایجاد چین و چروک در این نواحی می‌شود. با این وجود استفاده از کرم دور چشم ضمن مرطوب نگه داشتن این ناحیه، از چروک شدن آن هم جلوگیری می کند و پوست شما را شاداب تر و سالم تر نشان می‌دهد.

کاهش سیاهی دور چشم

یکی دیگر از مزایای کرم دور چشم کاهش سیاهی زیر چشم است. این کرم‌ها با کمک فرمولاسیون قدرتمند و سبک متناسب با پوست اطراف چشم خیلی خوب می‌توانند تیرگی و پف دور چشم را کاهش دهند.

بهبود بافت پوست

کرم دور چشم با دارا بودن مواد و عناصر خاص خود می‌تواند پوست را تغذیه کند و بافت آن را ترمیم نماید.

از چه سنی باید استفاده از کرم دور چشم را شروع کرد؟

در مورد زمان استفاده از کرم دور چشم باید این نکته را ذکر کرد که زمان مشخصی وجود ندارد و بهتر است در هر سنی استفاده از کرم دور چشم در مراقبت‌های پوستی گنجانده شود. در واقع منظور این است که هر چه زودتر و از دوران جوانی به دنبال استفاده از کرم دور چشم باشید، مشکلی ایجاد نمی‌شود. ولی در سنین پایین به دنبال کرم‌هایی باشید که تنها خاصیت مرطوب‌کنندگی دارند و استفاده از انواع کرم دور چشم ضد چروک و رفع تیرگی چشم پیشنهاد نمی‌شود. در هر سنی که هستید، اگر تا به حال از کرم دور چشم استفاده نمی‌کردید، به دیر بودنش فکر نکنید و به سراغ خرید یک کرم دور چشم عالی باشید. هر روز که می‌گذرد، سن بالاتر می‌رود و برای استفاده از کرم ضد چروک دور چشم و انواع کرم‌های ضد پیری هرگز دیر نیست چون حداقل از پیری پوست در روزهای آینده پیشگیری می‌کنید. در ساده‌ترین حالت ممکن پوست خود را از رادیکال‌های آزاد و مواد مضر موجود در محیط محافظت می‌کنید.

چه زمانی و چگونه از کرم دور چشم استفاده کنیم؟

بهترین زمان استفاده از کرم دورچشم

صبح: توصیه می‌شود از یک فرمول سبک که حاوی SPF است استفاده کنید. این لایه سبک قرار است زیر لایه آرایشی شما قرار گیرد و علاوه بر ایجاد حفاظت در برابر اشعه UV، پوست دور چشم را مرطوب نگه داشته و از خشکی جلوگیری کند.

عصر و شب: در زمان‌هایی که از کرم دور چشم شب استفاده می‌کنید، لازم است از یک کرم غنی با ترکیبات آبرسان و بدون   SPF نیز استفاده کنید. این کرم با تغذیه عمیق پوست، به بازسازی بافت و کاهش علائم خستگی کمک می‌کند.

در کل، زمان مصرف کرم دور چشم به ترجیح و هدف شما بستگی دارد. اما بدون توجه به زمان مصرف، مهم است هر 12 ساعت یک بار از کرم دور چشم استفاده کنید تا مرطوبیت پوست حفظ شده و علائم پیری به تعویق انداخته شوند.

نحوه استفاده از کرم دور چشم

نحوه صحیح استفاده از کرم دور چشم به ترتیب زیر است:

  • از انگشت حلقه استفاده کنید زیرا ضربات ملایمی را با استفاده از این انگشت می‌توانید به پوست وارد کنید.
  • به اندازه یک نخود کرم دور چشم را با انگشت خود بردارید.
  • از درونی‌ترین گوشه چشم شروع کرده، به آرامی با ضربات ملایم کرم دور چشم را به پوست خود بمالید و به سمت بیرون حرکت کنید. کرم را نزدیک به مژه‌های پلک پایین خود نمالید.
  • هرگز برای مالیدن کرم انگشت خود را روی پوست نکشید.
  • ۲ دقیقه صبر کنید تا کرم دور چشم خوب جذب شود.

کلام آخر

در این بخش، به دقت به روش‌های استفاده از کرم دور چشم پرداخته شده و نکات مربوط به این محصول مورد بررسی قرار گرفت. در اینجا به سوالات  پرکاربرد در زمینه استفاده از کرم دور چشم پاسخ داده شد. به عنوان نکته‌ی آخر، توجه داشته باشید که انواع مختلفی از کرم‌های دور چشم در بازار عرضه می‌شوند که ممکن است شما را در انتخاب دچار سردرگمی کند. از این رو، بهتر است به برندهای معتبر مراجعه کنید تا از کیفیت و اثربخشی محصولات اطمینان حاصل کنید.

یکی از برندهای مطرح در این زمینه، ژنوبایوتیک است که با محصولات منحصر به فرد خود در حوزه محصولات ضد چروک، توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین مشتریان کسب کند. بنابراین، اگر به دنبال یک گزینه مطمئن برای کرم دور چشم خود هستید، استفاده از محصولات ژنوبایوتیک می‌تواند یک انتخاب مناسب و اطمینان‌بخش باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha