یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
کد خبر: 365166

همه گیاهان علاوه بر رطوبت و نور کافی نیاز به یک سری عناصر دیگر دارند تا رشد کافی را داشته باشند و به بهترین شکل گل دهی کنند. کود یکی از این موارد می باشد که تاثیر بسیاری در رشد. نموی گیاهان دارد. یکی از بهترین برند های کود امریکایی، کود ادونس می باشد که تمامی موارد مودر نیاز گیاهان را فراهم می سازد. کود ادونس به صورت مایع می بادش که باید مقدار مشخصی از آن را با آب مخلوط نمایید و در زمان های مناسب به گیاه خود بدهید.

کود ادونس چیست؟

مایع بودن و روان بودن این کود باعث شده تا تمامی کشت های هیدروپونیک به راحتی از این محصول استفاده نمایند و مشکلی نداشته باشند. به همین دلیل است که اکثر باغبانان و افرادی که گلخانه دارند پیشنهاد می کنند تا از این کود استفاده شود و بسیاری فروشندگان و متخصصان آن را به همه خریداران خود اعم از افراد مبتدی و کشاورزان و گلخانه‌داران حرفه‌ای پیشنهاد می‌کنند.

در این مقاله به بررسی کود ادونس چیست؟ می پردازیم و معرفی کامل را برایتان شرح می دهیم.

نکته: لازم است بدایند که کمپانی ادونس این کود را به تمامی افراد چه اماتور و چه حرفه ای پیشنهاد می کند.

جهت خرید معتبر ترین محصولات ادونس می توانید کلیک نمایید: لیست محصولات ادونس

کود ادونس چیست؟

معرفی کمپانی ادونس: کود ادونس چیست؟

همانطور که در قسمت بالاتر گفته شد، کمپانی ادونس یک کمپانی امریکایی می باشد که محصولات این کمپانی به سراسر جهان ارسال می شود. این کمپانی از سال 1996 میلادی فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته است با برندسازی و مارکتینگ قوی خود طرفداران بسیاری در بیش از 100 کشور جهان از جمله ایران پیدا کند. قطعا تلاش های دانشمندان و افرادی که در ساخت این کود نقش داشته اند بی تاثیر نبوده است و باعث شدند این کود جزو برترین کود های جهانی شناخته شود.

کود ادونس چیست؟ ویژگی های کود ادونس:

یکی از ویژگی هایی که این کود را نسبت به دیگر کود ها متمایز می کند، انواع مختلف کود های ادونس می باشد. در واقع کود ادونس برای همه بستر های کشت خاک،کوکئپیت و هیدروپونیک مورد استفاده است. شما در بین این کود ها نمی توانید کودی را بیابید که نیاز شما و گیاهتان را براورده نکند.

سازگار بودن این کود با محیط زیست یکی دیگر از مزایا و ویژگی های این کود می باشد. حتی این کود با سایر کود ها سازگار بوده. این کود قابل استفاده برای گلخانه ها و زمین های کشاورزی بوده و استفاده از آن بسیار اسان است از این رو شما می توانید با راحتی طبق دستور العمل این کود را به گیاهان خود بدهید.

فناوری های ویزه ای در این کود به کار رفته است که یکی از آنها تنظیم پی اچ خاک و تنظیم پی اچ مورد نیاز گیاه می باشد. این خصوصیت باعث می‌شود که این کودها در تنظیم ph بستر کشت مؤثر باشند.

لازم به ذکر سات که در ابتدای اینکه شرکت ادونس شروع به فعالیت کرده بود ابتدا کود هایی برای کشت ماریجوانا و شداهدانه در کشت کوکوپیت آماده سازی می کرد اما به مرور زمان برای ساخت کود های دیگر نیز اقدام کرد به همین دلیل شهرت کود ادونس برای ماریجوانا در دنیا به خصوص در کشورهایی که این ماده مخدر آزاد اعلام شده است بسیار زیاد بوده و خیلی از آن استفاده می‌شود.

یک یاز نکاتی که باید برای شما ذکر کنیم قیمت این کود است. کود ادونس جزو کود های گران قیمت می باشد. در صورتی که قصد خرید کود های اقتصادی را دارید می توانید با مشاورین سان لایت تماس حاصل فرمایید تا بهترین کود را نسبت ب بودجه شما معرفی نمایند. در قسمت بالا به سوال کود ادونس چیست؟ پاسخ دادیم.

کود ادونس چیست و چگونه می توانیم خریداری کنیم؟

همانطور که مطلع هستید کود ادونس جزو کود های گران قیمت محسوب می شود و دارای انواع عناصر مورد نیاز گیاهان می باشد.

کود ادونسی که در فروشگاه ها به فروش می‌رسد کاملاً اورجینال بوده و مشتریان عزیز نیاز نیست نگرانی در خصوص اصالت کالا داشته باشند. این محصول از نظر کیفیت و اورجینال بودن توسط کارشناسان تایید شده است و نیازی به نگرانی شما نیست.

شما می توانید ابتدا نسبت به گیاهان خود و نوع کشتی که می خواهید انجام دهید اطلاعات لازم را کسب نمایید و در ادامه اقدام برای خرید انواع کود بکنید. کود های ادونس جزو برترین و با کیفیت ترین کود ها در حال حاضر می باشد.

کود ادونس چیست؟

حجم های کود ادونس: کود ادونس چیست؟

کمپانی Advanced nutrients در تولید محصولات خود حجم‌های متنوعی را در نظر گرفته است تا قشر وسیعی از کشاورزان و علاقه‌مندان به پرورش گل و گیاه امکان استفاده از محصولات کود ادونس را داشته باشند. محصولات کود ادونس در حجم‌های:

  • 0.25 لیتر
  • 0.5 لیتر
  • 1 لیتر
  • 4 لیتر
  • 5 لیتر
  • 10 لیتر
  • 20 لیتر
  • 23 لیتر

پرطرفدار ترین و بهترین کود ادونس چیست؟

لازم به ذکر است که تمام کود های برند ادونس جزو برترین و با کیفیت ترین ها می باشد اما همانطور که گفتیم ابتدا باید از گیاه خود اطلاعات لازم را کسب نمایید و در ادامه اقدام به خرید کود ادونس کنید. کود سنسی ادونس جزو برترین کود ها می باشد که یک پک همه جانبه و کامل برای گیاهان می باشد. این کود در دو مدل گرو (مناسب دوره رشد) و بلوم (مناسب دوره گلدهی) تولید شدند که با خرید این کود دیگر نیازی به دیگر کود ها ندارید و می توانید تنها با استفاده از این دو کود مشکلات گیاهان خود را رفع کنید. این کود پک کامل و جامعی از تمام عناصر و مواد مغذی مورد نیاز گیاه است که تمام نیاز آن را بر طرف می‌کند.

بعد از کود ادونس سنسی می‌تواناز کود کانیشر نام برد. این کود هم جزو برترین کود های برند ادونس می باشد که تنها تفاوت این دو کود در ارگانیک و غیر ارگانیک بودن آن هاست. نسبت به گیاه و درخت خود می توانید انتخاب کنید.

همچنین از بهترین کودهای این برند می توان از کود سنسیزایم یاد کرد. این کود با داشتن خواص و ویؤگی هایی که دارد باعث می شود تا درخت و گیاهان از حالت تنش زا و شوک بیرون آیند. متخصصان داخلی و خارجی بسیاری همیشه از تأثیر بی‌نظیر این مدل کود ادونس تعریف کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha