آزمون تعیین صلاحیت متقاضیان تاسیس دفاتر خدمات سلامت در روز پنجشنبه 7 دی 1402 در 10 حوزه امتحانی در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور با حضور یک هزار و 282 داوطلب برگزار شد.

برگزاری سومین آزمون تعیین صلاحیت متقاضیان تاسیس دفاتر خدمات سلامت

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، با اعلام دبیرخانه کارگروه راهبری دفاتر خدمات مستقر در مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نتیجه آزمون از طریق پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام خواهد شد.

طرح توسعه دفاتر خدمات سلامت از جمله طرح های برگزیده وزارت بهداشت در حوزه اقتصاد مقاومتی است که چابک سازی خدمات سلامت، کاهش تصدی های دولتی ذیل نظارت تولیت سلامت، برون سپاری خدمات غیرحاکمیتی نظام سلامت و توسعه ساختار شبکه های بهداشتی و درمانی از مسیر جلب مشارکت بخش غیردولتی و استفاده از توان دانش آموختگان جوان را نشانه گرفته است.

در دو سال گذشته از دولت مردمی با رشد چشمگیر ۱۱۰ درصدی تعداد دفاتر خدمات سلامت، در حال حاضر به بیش از ۲۷۶ دفتر فعال با ۵ بسته خدمت(بهداشت محیط) در سطح کشور رسیده و پیش بینی می شود تا پایان دولت سیزدهم این تعداد به ۴۴۰ دفتر با ۲۴ عنوان خدمت(حوزه بهداشت، درمان، غذا و دارو) افزایش یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha