بخیه ابدومینوپلاستی یکی از مشکلات رایج عمل ابدومینوپلاستی است. در این مقاله انواع روش‌های رفع جای بخیه ابدومینوپلاستی را شرح می‌دهیم.

بهترین روش از بین بردن بخیه ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی یک عمل جراحی زیبایی است که برای از بین بردن پوست و چربی اضافی و سفت کردن عضلات شکم انجام می‌شود. این عمل می‌تواند به افرادی که از داشتن پوست شل و افتاده یا ترک‌های پوستی ناحیه شکم ناراضی هستند، کمک کند تا شکمی صاف و بدون چربی داشته باشند. بخیه ابدومینوپلاستی یکی از مشکلات رایج این عمل است.

یکی از عوارض رایج ابدومینوپلاستی، باقی ماندن جای بخیه است. این جای بخیه‌ها معمولاً در زیر ناف و در اطراف آن قرار دارند. با این حال، خوشبختانه روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان با استفاده از آنها، تا حد زیادی جای بخیه‌ها را از بین برد. برای آگاهی از روشهای از بین بردن جای بخیه ابدومینوپلاستی شکم با ما همراه شوید.

روش‌های مؤثر برای از بین بردن جای بخیه‌ ابدومینوپلاستی:

قدم اول قبل از هر چیز پیدا کردن مراکز درمانی معتبر و تحت درمان یک متخصص متبحر قرار گرفتن است. پزشک با تجربه با انجام یک عمل جراحی موفق، قادر خواهد بود با بخیه زدنهای ماهرانه تا حد زیادی از ایجاد جای زخم بعد از عمل جلوگیری کرده باشد. بعد از برداشتن قدم اول نوبت به معرفی دیگر روش‌های مؤثر برای از بین بردن جای بخیه ابدومینوپلاستی می رسد.

بهترین روش از بین بردن بخیه ابدومینوپلاستی

مراقبت‌های بعد از عمل ابدومینوپلاستی

مراقبت‌های بعد از عمل نقش مهمی در کاهش جای بخیه‌ها دارد. به همین دلیل، مهم است که دستورالعمل‌های پزشک خود را به دقت دنبال کنید. این دستورالعمل‌ها معمولاً شامل موارد زیر می‌شوند:

  • استفاده از پانسمان‌های مخصوص

  • پوشیدن لباس تنگ بعد از ابدومینوپلاستی شکم

  • اجتناب از قرار گرفتن در معرض نور خورشید

  • مراقبت از زخم‌ها

تزریق آمپول استروئیدی

در برخی از موارد از این روش درمانی، قبل از عمل جراحی استفاده می‌شود. اگر قبل از عمل از روش درمانی تزریق آمپول استروئیدی استفاده نکرده باشید، می‌توانید پس از عمل به‌منظور کاهش زخم بخیه استفاده نمایید. برای این منظور بهتر است چهار هفته بعد از عمل این آمپول را تزریق کنید. در خصوص هزینه آن هم لازم به توضیح است که هزینه این روش متغیر بوده و به میزان شدت جای زخم‌های باقی‌مانده از عمل جراحی، بستگی دارد.

لیزر درمانی

خوشبختانه لیزر درمانی می‌تواند سطح پوست را به‌طور کلی احیا و بازسازی کند. در اینجا هدف اصلی کاهش جای زخم بخیه ابدومینوپلاستی است. لیزر درمانی بر روی عروق سطح پوست اثر می‌گذارد. زیرا این رگ‌های کوچک سطح پوست سبب قرمزی آن هستند. لیزر با از بین بردن این دسته از رگ‌های خونی نقش مؤثری در کاهش رنگ زخم و در نتیجه بهبود جای آن دارد. طی آن پوست زخم‌شده و آسیب دیده، به‌راحتی با کلاژن جایگزین می‌شود؛ که به‌طور مؤثر جای زخم را بهبود می‌بخشد. ناگفته نماند که بلافاصله پس از عمل نمی‌توان از این درمان استفاده کرد ازاین رو تشخیص زمان درمان را به پزشک مربوطه محول کنید.

پی آر پی

عمل پی آر پی یا پلاسمای غنی از پلاکت یک روش درمانی است که از خون خود بیمار برای تحریک تولید کلاژن استفاده می‌شود. در این روش، خون بیمار گرفته می‌شود و پلاکت‌های آن جداسازی می‌شوند. سپس، پلاکت‌های جداسازی شده به ناحیه دارای جای بخیه تزریق می‌شوند. پلاکت‌ها حاوی موادی هستند که می‌توانند به بهبود ظاهر جای بخیه‌ها کمک کنند.

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یک روش درمانی است که از سوزن‌های کوچک برای ایجاد سوراخ‌هایی ریز در پوست استفاده می‌شود. این سوراخ‌ها می‌توانند به تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست کمک کنند. کلاژن و الاستین دو پروتئین ساختاری هستند که به استحکام و انعطاف‌پذیری پوست کمک می‌کنند. افزایش تولید کلاژن و الاستین می‌تواند جای بخیه‌ ابدومینوپلاستی را التیام بخشد.

بهترین روش از بین بردن بخیه ابدومینوپلاستی

میکرونیدلینگ RF

میکرونیدلینگ RF یک روش درمانی است که از سوزن‌های کوچک و امواج رادیوفرکانسی برای تحریک تولید کلاژن در پوست استفاده می کند. کلاژن یک پروتئین ساختاری است که به استحکام و انعطاف‌پذیری پوست کمک می‌کند. افزایش تولید کلاژن ظاهر پوست را ترمیم می‌کند. این روش می‌تواند نسبت به میکرونیدلینگ سنتی، نتایج بهتری در بهبود جای بخیه‌ها داشته باشد.

لایه‌برداری شیمیایی

لایه‌برداری شیمیایی هم روش درمانی دیگری است که از مواد شیمیایی برای لایه‌برداری پوست استفاده می‌کند. این روش می‌تواند به بهبود ظاهر جای بخیه‌ها کمک کند.

درم ابریژن

واما عمل درم ابریژن یک روش درمانی است که از یک ابزار چرخشی برای لایه‌برداری پوست استفاده می‌شود. این روش می‌تواند به بهبود آثار باقی مانده از جای بخیه‌ ابدومینوپلاستی کمک کند.

جراحی ابدومینوپلاستی به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

جراحی ابدومینوپلاستی برای افرادی که با رژیم و ورزش نتوانسته‌اند مشکلات مربوط به چربی شکمی و افتادگی شکم را رفع کنند، می تواند مناسب باشد. همچنین، افرادی که به دنبال جراحی لاغری جهت رفع افتادگی پوست شکم هستند نیز می‌توانند برای انجام این عمل کاندید شوند. زمان لازم برای انجام عمل ابدومینوپلاستی حدود 3 ساعت است و اغلب به مدت یک هفته تا 10 روز دوره نقاحت دارد. اگر مرکز درمان معتبری برای خود انتخاب کرده باشید، عملتان با کمترین میزان آثار باقی مانده از بخیه ابدومینوپلاستی همراه خواهد بود. کلینیک اسلیم بیوتی با امکان" ابدومینوپلاستی اقساطی "شرایط این جراحی را برای اقشارمختلف متقاضیان مهیا ساخته است.

مزایای پرداخت اقساطی جراحی ابدومینوپلاستی

پرداخت اقساطی هزینه عمل، امکان انجام جراحی لاغری یا زیبایی را با وجود محدودیت‌های مالی میسر ساخته است. از طرفی امکان پرداخت هزینه عمل در مدت زمان طولانی‌تر وجود دارد. امتیاز قسط بندی هزینه عمل، باعث کاهش فشار مالی بر شما و خانواده‌تان خواهد شد.

جراحی ابدومینوپلاستی اقساطی اسلیم بیوتی

برای درخواست جلسه مشاوره رایگان در کلینیک اسلیم بیوتی، می‌توانید از طریق تماس با شماره 09034243971 اقدام نمایید. در این جلسه، متخصصین کلینیک پس از بررسی نیاز و شرایط شما، نوع عمل مناسب را تعیین خواهند کرد. شرایط جراحی اقساطی ابدومینوپلاستی نیز توسط مشاوران مجموعه به شما توضیح داده می‌شود.

انتخاب بهترین روش رفع جای بخیه ابدومینوپلاستی

انتخاب بهترین روش برای از بین بردن جای بخیه‌ ابدومینوپلاستی، به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان به نوع و عمق جای بخیه‌ها، اندازه جای بخیه‌ها، و بودجه بیمار اشاره کرد. در صورتی که جای بخیه‌های شما کم عمق و کوچک باشند، ممکن است بتوانید با مراقبت‌های بعد از عمل، آنها را به طور کامل از بین ببرید. در صورتی که جای بخیه‌های شما عمیق یا بزرگ باشند، ممکن است نیاز به استفاده از روش‌های درمانی دیگری داشته باشید. برای تشخیص بهترین روش لازم است از متخصصین در این حوزه کمک بگیرید. کلینیک اسلیم بیوتی با سالها تجربه در این زمینه آماده مشاوره قبل از عمل می باشد.

درمان جای زخم عمل ابدومینوپلاستی به روش خانگی:

هزینه این روش متغیر است و به عواملی نظیر شدت و اندازه جای زخم‌ها بستگی دارد. به‌طورمعمول، زخم‌های ناشی از عمل جراحی ابدومینوپلاستی ۱۲ هفته بعد از زمان انجام عمل بهبود پیدا می‌کنند. هر چند که بهبودی کامل آن‌ها به یک زمان یکساله نیاز دارد. پس بهتر است برای بهبود جای زخم، روش‌های خانگی را بدانید.

  • استفاده از ویتامین E

یکی از روش‌های مؤثر در کاهش جای زخم بخیه ابدومینوپلاستی، استفاده از ویتامین E به‌صورت موضعی است. این ویتامین جای زخم را مرطوب نگه‌ می دارد. برای اثر دهی بیشتر، بهتراست ویتامین E را به مدت یک ماه به‌صورت روزانه و مرتب به محل زخم خود بمالید. این روغن می‌تواند گزینه مناسبی برای ماساژ محل بخیه‌ها باشد.

  • استفاده از کرم ضد آفتاب

تا جایی که امکان دارد از تابیدن خورشید به محل بخیه‌ها خودداری کنید. برای این منظور و برای محافظت صددرصدی، می‌توانید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. استفاده از کرم ضد آفتاب بر روی ناحیه موردنظر، علاوه بر محافظت در برابر نور خورشید فواید دیگری هم دارد. این کرم از تیره شدن پوست قسمتی که بخیه خورده جلوگیری می‌کند. ناگفته نماند که برای ترمیم محل زخم بخیه، باید از ضد آفتاب مخصوص استفاده کرد.

اگر رعایت مراقبت‌های لازم، به کاهش جای زخم کمک نکرد، روش‌های پزشکی را برای کاهش جای بخیه ابدومینوپلاستی امتحان کنید. روشهای اشاره شده در بهبود علائمی نظیر برجستگی، قرمزی و ضخیم شدن پوست ناحیه بخیه خورده، نقش پررنگی دارند.

کلنیک اسلیم بیوتی:

کلینیک اسلیم بیوتی یکی از کلینیک‌های معتبر در زمینه جراحی زیبایی و جراحی لاغری است که در هر دو شهر تهران و کرج کلینیک فعال دارد. این کلینیک دارای تیمی از جراحان متخصص در جراحی لاغری و زیبایی است که با استفاده از تجهیزات پیشرفته و روش‌های مدرن، اعمال جراحی را انجام می‌دهند. همچنین، مشاوران حاضر در این کلینیک رشته‌ی جراحی پلاستیک را تحت پوشش دارند و با تکمیل دوره‌های تخصصی مربوطه، تجربه‌ی مورد نیاز را کسب کرده‌اند. آنها بطور دقیق درباره‌ی گزینه‌های جراحی زیبایی با شما مشورت می کنند و طرح شخصی‌ای بر اساس نیازهای شما تدوین می‌کنند.

نتیجه‌گیری:

خدمات زیبایی و جراحی لاغری کلینیک اسلیم بیوتی می‌تواند به شما کمک کند تا ظاهری زیبا و متناسب پس از جراحی لاغری داشته باشید. این خدمات توسط باتجربه‌ترین و خبره‌ترین جراحان زیبایی ایران انجام می‌شوند. پزشکان و مشاوران کلینیک اسلیم بیوتی با سالها تجربه از آگاهی لازم برخوردار بوده و می‌توانند به شما کمک کنند تا بهترین گزینه‌های جراحی زیبایی را برای خود انتخاب کنید. اگر شما عزیزان قصد جراحی ابدومینوپلاستی را دارید، توصیه می‌کنیم با مشاوران اسلیم بیوتی در ارتباط باشید. همچنین جهت دریافت اطلاعات در مورد مراحل جراحی اقساطی، از طریق شماره تماس های 09034243971   و 02191015552  یا فرم دریافت مشاوره، اقدام نمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha