سردار «جلیل موقوفه‌یی» در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات عجیب پرونده زن قاتل در سمنان اظهار کرد: این زن قاتل که روز گذشته توسط پلیس دستگیر شده بود، در تحقیقات پلیس به قتل دوم خود اعتراف کرد.

اعتراف زن قاتل به قتل ۲ زن مسن و سرقت طلاجات آن‌ها

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا؛ به گفته فرماندهی انتظامی استان سمنان، زن قاتل که روز گذشته توسط پلیس دستگیر شده بود، در تحقیقات پلیسی به قتل دوم خود اعتراف کرد!

سردار «جلیل موقوفه‌یی» در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات عجیب پرونده زن قاتل در سمنان اظهار کرد: این زن قاتل که روز گذشته توسط پلیس دستگیر شده بود، در تحقیقات پلیس به قتل دوم خود اعتراف کرد.

پولدار شدن دیگه سخت نیست! تضمینی ماهی 100میلیون درآمد داشته باش

وی با اشاره به چگونگی وقوع این قتل‌ها که با هدف سرقت طلاجات انجام شده افزود: به دنبال قتل یک زن مسن حدود ۸۱ ساله که در یکی از محلات شهر سمنان توسط یک زن و بوسیله ضربات چاقو انجام و النگوهای طلا مقتول نیز به سرقت رفته بود تحقیقات پلیس آغاز شد،

وی از شناسایی و دستگیری زن قاتل ۴۶ ساله خبر داد و گفت: در ادامه در بازرسی از منزل این زن قاتل مقادیری از طلاجات سرقتی کشف و مابقی طلاها نیز که به یک طلافروشی به فروخته شده بود نیز کشف شد.

سردار موقوفه یی ادامه داد: طی تحقیقات پرونده که توسط افسر پلیس آگاهی انجام شد، قاتل به قتل زن دیگری نیز اعتراف کرد که وی را در دی ماه ۱۴۰۱ به قتل رسانده بود.

وی با بیان اینکه این قتل در محله جهادیه سمنان و تقریبا به شیوه همین قتل جدید انجام شده اظهار کرد: این قتل نیز با هدف سرقت طلاجات انجام و طی آن یک زن حدودا ۸۲ ساله به قتل می رسد.

فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه این قتل نیز با ضربات چاقو و خفگی مقتول انجام شده اضافه کرد: در بازسازی صحنه قتل نیز صحت اعترافات قاتل تایید شد.

وی از تشکیل پرونده مقدماتی برای این زن قاتل خبر داد و گفت: پرونده پس از طی مراحل قانونی به دستگاه قضایی ارسال می شود.

وی از افراد مسنی که تنهایی در منزل زندگی می‌کنند خواست: ملاحظات لازم را داشته و به هیچ وجه به افراد ناشناسی که ممکن است حتی تحت عناوین دروغنی نظیر مامور سازمان ها و دستگاه های دولتی نیز قصد ورود به منزل آنها داشته باشند، اعتماد نکنند.

وی با بیان اینکه قتل سال گذشته این قاتل زن در داخل منزل مقتول و قتل جدید در حوالی منزل مقتول انجام شده گفت: تحقیقات پلیس نشان داده که این زن قاتل به متزل این مقتولین رفت و آمد نیز داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha