رئیس کمیسیون بهداشت مجلس عدم رضایتمندی گروه‌های مختلف جامعه پزشکی از تعرفه‌ها را یکی از مشکلات حوزه سلامت دانست و گفت: منظور از افزایش تعرفه‌های پزشکی افزایش پرداختی از جیب مردم نیست و نباید در این شرایط بد اقتصادی مشکلات مردم را دوچندان کرد بلکه بیمه‌ها باید هزینه آن را پرداخت کنند.

هزینه واقعی شدن تعرفه‌های پزشکی نباید از جیب مردم پرداخت شود

به گزارش سلامت نیوز، حسینعلی شهریاری در گفت و گو با خانه ملت، در مورد تصویب 46 درصدی تعرفه‌های پزشکی در شورای عالی بیمه، گفت: سال گذشته هم افزایش 40 درصدی تعرفه‌های پزشکی توسط شورای عالی بیمه تصویب شد اما در نهایت 25 درصد افزایش یافت.

وی عدم رضایتمندی گروه‌های مختلف جامعه پزشکی از تعرفه ها را یکی از مشکلات حوزه سلامت دانست و افزود: تلاش وزارت بهداشت برای منطقی شدن تعرفه های پزشکی هم به جایی نمی رسد زیرا سازمان برنامه و بودجه، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بیمه ها در این رابطه تصمیم گیرنده هستند البته هنوز زود است که در مورد میزان تعرفه ها قضاوت کرد و باید منتظر باشیم ببینیم چه اتفاقی می افتد و دولت در این رابطه چگونه تصمیم می گیرد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم ادامه داد: منظور از افزایش تعرفه‌های پزشکی افزایش پرداختی از جیب مردم نیست و نباید در این شرایط بد اقتصادی مشکلات مردم را دوچندان کرد بلکه بیمه‌ها باید هزینه آن را پرداخت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha