این سوال اساس بحث ما را در این مقاله تشکیل می دهد و همانطور که در مورد آن پیش می رویم، به نحوه ایجاد و تمرین تاب آوری در کار و همچنین ویژگی هایی که یک کارگر تاب آوری را می سازد خواهیم پرداخت.

چرا تاب آوری در کار مهم است؟

این سوال اساس بحث ما را در این مقاله تشکیل می دهد و همانطور که در مورد آن پیش می رویم، به نحوه ایجاد و تمرین تاب آوری در کار و همچنین ویژگی هایی که یک نیروی کار تاب آور را می سازد خواهیم پرداخت.

محیط کار در عصر مُدرن تحول دیجیتال، محیطی دائماً در حال تغییر و گاه بسیار پر استرس است.

وقتی تاب آوری طبیعی که در کودکی داشتیم نمی تواند فشار را تحمل کند، متأسفانه باعث می شود که ضربه روحی را تجربه کنیم و احساس درماندگی و بی ارزشی کنیم.

تاب آوری در کار Resilience at Work

کارکنان باید برای مقابله و عبور از موقعیت‌های چالش‌برانگیز انعطاف‌پذیر باشند و اغلب از این موقعیت‌ها به عنوان فرصت‌هایی برای موفقیت استفاده می‌کنند.

تاب آوری در محل کار بسیار مهم است، زیرا کارکنان می توانند استرس مربوط به کار را بهتر مدیریت کنند، رقابت پذیری در بازار کار را توسعه دهند و با ذهنی باز هر چالشی را مدیریت کنند.

در حالی که تاب آوری طبیعی در همه ما وجود دارد، بزرگسالان در محل کار باید تاب آوری انطباقی را پرورش دهند و در جایی که وجود ندارد، آموزش های لازم برای بازیابی آن را بیاموزند.

یک چیزی که مطالعات ثابت کرده است این است که فقدان تاب آوری می‌تواند عاملی برای استرس و اضطراب باشد که اغلب بر بهره‌وری و روابط در محل کار تأثیر می‌گذارد.

در زیر همچنین به چگونگی ایجاد تاب آوری در کار با جنبه‌هایی مانند اعتماد، احترام، سازگاری و رهبری می‌پردازیم.

تاب آوری در محیط کار

تاب آوری سوختی است که به ما قدرت می دهد تا رویکردی مثبت به زندگی داشته باشیم و این امکان را برای ما فراهم می کند که در مواقع سختی انگیزه داشته باشیم و مشکلات را در محل کار حل کنیم. بنابراین، با یک ذهنیت انعطاف‌پذیر، طبیعتاً احساس می‌کنید که کارهای روزمره در محل کار قابل دسترس‌تر هستند.

آیا می بینید که چرا تاب آوری در محیط کار ضروری است؟

چرا تاب آوری در کار مهم است؟
تاب آوری در کار Resilience at Work

تاب آوری یک قدرت است و شما برای رسیدن به اهداف شغلی خود به آن نیاز دارید. به طور خاص، اگر آن را داشته باشید، قادر خواهید بود:

  • انگیزه خود را حفظ کنید، چه با یک بحران مواجه باشید چه نباشید
  • قدرت مقابله با تغییر را بدست آورید
  • از فرسودگی شغلی در امان بمانید
  • سلامت کلی بهتری داشته باشید
  • سلامت روانی بهتری داشته باشید که نتیجه آن کاهش غیبت است
  • ایجاد روابط بهتر بین کارکنان و مدیران
  • آماده کمک و دریافت کمک باشید
  • از ارتباطات پیشرفته لذت ببرید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha