دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
کد خبر: 368130

مرد جوانی که به علت اختلاف با همسر سابق خود با اسلحه گرم اقدام به قتل وی کرد، نیم‌ ساعت پس از جنایت دستگیر شد.

قتل همسر سابق مقابل شورای حل اختلاف

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران، مرد خشمگین وقتی نتوانست در شورای حل اختلاف با همسر سابقش به توافق برسد، همانجا با شلیک گلوله زن جوان را به قتل رساند.

سرهنگ ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: مرد جوانی که به علت اختلاف با همسر سابق خود با اسلحه گرم اقدام به قتل وی کرده و از محل متواری شده بود، در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان نیم‌ ساعت پس از جنایت دستگیر شد.

این فرد که برای حل اختلاف به همراه همسر سابقش به یکی از مراکز حل اختلاف مراجعه کرده بودند، پس از پایان جلسه و هنگام بیرون آمدن از آن مرکز اقدام به شلیک با سلاح گرم به سمت همسر سابق خود کرده و از صحنه متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری از متهم تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل برخی اختلافات قبلی با همسر سابقش بوده است.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می‌شود، گفت: کنترل احساسات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و افراد در مواجهه با اتفاقات لازم است با کنترل احساسات خود رفتاری عاقلانه داشته باشند تا از بروز حوادث ناگوار و ناخوشایند جلوگیری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha