محمد درویش فعال محیط زیست گفت: دو تن از معاونین دستگاه‌هایی که متولی اجرای قانون هوای پاک بودند در پی عدم اجرای این قانون به مدت 3 سال انفصال از خدمت شده‌اند.

انفصال از خدمت ۲ مدیر دولتی به خاطر عدم اجرای « قانون هوای پاک» به مدت 3 سال

به گزارش سلامت نیوز به نقل از رکنا، یک فعال زیست محیطی به خبرنگار اجتماعی رکنا گفت: یکی از معاونین وزیر نیرو و یک تن دیگر از معاونین رئیس سازمان محیط زیست به خاطر ترک فعل در اجرای قانون هوای پاک به مدت ۳ سال انفصال از خدمت شده‌اند.

محمد درویش فعال زیست محیطی در واکنش به اینکه چرا دستگاه های نقض کننده قانون هوای پاک معرفی نمی شوند و دستگاه قضا با آنان برخورد نمی‌کند گفت: دو تن از معاونین دستگاه هایی که متولی اجرای قانون هوای پاک بودند در پی عدم اجرای این قانون به مدت 3 سال انفصال از خدمت شده اند.

وی در ادامه با اشاره به ترک فعل این دستگاه ها ادامه داد: «طبق قانون هوای پاک باید ۳۰ درصد سرمایه‌گذاری‌های وزارت نیرو برای استحصال انرژی خورشیدی صرف می‌شده است»، در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شده که این معاون وزیر از وجود این قانون بی‌اطلاع بوده و اقدامی در این راستا نداشته است،بنابراین با ورود دستگاه قضاییی و خدمات اداری این مدیران از ادامه خدمت در دستگاههای دولتی منع شدند.

دکتر درویش با اظهار تاسف از اینکه یکی از این دستگاهها سازمان محیط زیست بوده است افزود:همچنین یکی از معاونین رئیس سازمان محیط زیست هم به خاطر ترک فعل و عدم اجرای قانون هوای پاک ۳ سال انفصال از خدمت گرفته است.این معاون یکسال در دوره مدیریت رئیس فعلی سازمان محیط زیست مشغول به کار بوده و بعد از شناسایی ترک فعل وی از ادامه خدمت وی ممانعت به عمل آمده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha