مدیرکل دفتر حمایت از سرمایه گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی کل کشور از رفع مشکلات پیش روی احداث بزرگترین خط تولید مکمل‌های غذایی و دارویی با ورود این سازمان خبرداد.

مشکل بزرگترین خط تولید مکمل‌های غذایی و دارویی کشور رفع شد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، احمد نظری از رفع مشکلات یک واحد تولیدی در زمینه مکمل غذایی و دارویی با ورود سازمان بازرسی خبر داد و گفت: شرکتی با موضوع فعالیت تولید مکمل غذایی و دارویی بزرگترین خط تولید در سطح کشور به شمار می‌رود که بنا به دلایلی از جمله عدم ترخیص کالا، تخصیص تسهیلات و... با مشکلاتی روبرو و احداث این کارخانه به تاخیر افتاده بود.

وی ادامه داد: پس از طرح مشکلات پیش روی احداث این کارخانه از سوی مدیرعامل آن و اعلام گزارش به دفتر حمایت از سرمایه گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی، با ورود این مجموعه و همچنین بازرسی استان تهران جلسات مکرری برگزار و مشکلات در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح شد و رفع موانع موجود در مسیر احداث این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل دفتر حمایت از سرمایه گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در نهایت صد در صد مشکلات این کارخانه رفع و احداث آن آغاز شد، تصریح کرد: این واحد تولیدی در فاز اول برای ۵۰ نفر و در فازهای بعدی برای بیش از ۳۰۰ نفر اشتغالزایی به همراه دارد.

به گفته نظری با اقدامات سازمان بازرسی نه تنها کالاهای این شرکت بعد از چندین ماه از گمرک ترخیص شد بلکه مشکلات مربوط به سرمایه در گردش و تسهیلاتی این واحد تولیدی هم مرتفع شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha