جلسه شورای عالی نظام پرستاری صبح امروز یکشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد که در این نشست بهرام عین اللهی به عضویت افتخاری این شورا پذیرفته شد.

وزیر بهداشت عضو افتخاری سازمان نظام پرستاری شد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، جلسه شورای عالی نظام پرستاری با حضور دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت، دکتر وحید زمان زاده، رییس شورای عالی نظام پرستاری و اعضای شورای عالی نظام پرستاری صبح امروز یکشنبه (۱۳ اسفند) در سازمان نظام پرستاری برگزار شد.

در این جلسه، دکتر زمان زاده، رییس شورای عالی نظام پرستاری ضمن بیان مسائل و مشکلات جامعه پرستاران، از نگاه ویژه وزیر بهداشت به حرفه ای شدن شغل پرستاری تشکر کرد.

رییس شورای عالی نظام پرستاری گفت: ٢٠٩ دانشکده و موسسه عالی پرستاری در کشور وجود دارد و ١٦ هزار پرستار را در مقاطع مختلف تربیت و آموزش داده ایم.

دکتر زمان زاده با بیان این که ٢٠٠ تشخیص پرستاری توسط پرستاران در مراکز درمانی وجود دارد، تاکید کرد: باید بیش از همیشه قدردان زحمات و تلاش های پرستاران باشیم و مشکلات پرستاران را با تمام توان رفع کنیم.

در این جلسه تعدادی از اعضای شورای عالی نظام پرستاری نیز مسائل و مشکلات مربوط به پرستاران از جمله فوق العاده خاص، تعرفه گذاری، بگارگیری نیروی پرستار در مراکز درمانی، توسعه خدمات مراقبت پرستاری در منزل و مسائل حقوقی و رفاهی را بیان کردند.

در حاشیه برگزاری این جلسه کارت عضویت افتخاری سازمان نظام پرستاری به وزیر بهداشت اهدا شد و از امروز وزیر بهداشت عضو افتخاری این سازمان است. همچنین تابلویی نیز از سوی یکی از اعضای شورای عالی نظام پرستاری به دکتر عین اللهی اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha