سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
کد خبر: 368796

امروز سه‌شنبه (۱۵ اسفند) بیشترین فعالیت سامانه بارشی که روز گذشته وارد کشور شد در جنوب شرق، شرق و شمال شرق، غرب و جنوب غرب، مرکز دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز با بارش پراکنده باران و برف همراه است.

امروز کدام استان ها بارندگی دارند؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر، گفت: «ادامه فعالیت این سامانه بارشی در روز چهارشنبه (۱۶ اسفند) در استان‌های سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان با بارش‌های پراکنده تداوم پیدا می‌کند و این سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.»


امین‌حسین نقشینه افزود:‌ «پنجشنبه (۱۷ اسفند) موج جدید بارشی برای استان‌های شمال غرب، برخی نقاط غرب، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی آغاز می‌شود. جمعه (۱۸ اسفند) در نوار شمالی کشور بارش رخ می‌دهد. همچنین در استان‌های هرمزگان، جزایر خلیج فارس، تنگه هرمزگان، جنوب استان فارس و کرمان رگبار، رعدو برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده‌است. باد شدید موقتی می‌تواند با خیزش گرد و خاک همراه باشد.»


چهارشنبه و پنجشنبه افزایش دما در نیمه شمالی کشور به ویژه ساحل دریای خزر پیش‌بینی شده‌است. تنگه هرمز و دریای عمان هم امروز سه شنبه (۱۵ اسفند) مواج و متلاطم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha