چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر: 368913

مردی که متهم است در جریان دو حادثه جداگانه دو زن راننده تاکسی‌های اینترنی را به قتل رسانده، بازداشت شد و به جرمش اعتراف کرد.

اعتراف به قتل ۲ زن راننده تاکسی اینترنتی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جوان آنلاین، سرهنگ محمدقاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: اول دی ماه بود که مأموران کلانتری ۱۷۷ از کشف جسد زنی در خاورشهر با خبر و در محل حاضر شدند. در اولین بررسی‌ها مشخص شد که زن جوان با فشار بر عناصر حیاتی گردن به کام مرگ رفته و جسد در این محل رها شده‌است. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد مقتول راننده تاکسی اینترنتی است که سواری پراید او هم سرقت شده‌است.

در حالی که تحقیقات برای شناسایی و بازداشت عامل جنایت در جریان بود ۱۲ اسفندماه حادثه مشابهی به پلیس گزارش شد. دختر جوانی با حضور در کلانتری خاورشهر از ناپدید شدن مادرش خبر داد و گفت: مادرم راننده تاکسی اینترنتی بود و شامگاه جمعه برای بردن یک مسافر از قرچک ورامین به زمان‌آباد سوار بر خودروی کوئیکش از خانه خارج شد، اما بعد از آن دیگر اطلاعی از او نداریم و تا صبح منتظر ماندیم که خبری از او نشد. برای همین تصمیم گرفتیم پلیس را از ماجرا با خبر کنیم.
بعد از مطرح‌شدن شکایت، تحقیقات پلیس در این‌باره جریان داشت که دختر جوان بار دیگر به پلیس مراجعه کرد و گفت مردی ناشناس با او تماس گرفته و مدعی شده که مادرم از سوی یک تبعه خارجی به قتل رسیده‌است و او از محل دفن جسد هم خبر دارد که آدرس را در اختیار او گذاشت. بعد از به دست آمدن این سرنخ، مأموران پلیس صبح روز گذشته راهی آدرس در روستای زمان‌آباد شدند و جسد دومین زن را هم شناسایی و به پزشکی قانونی منتقل کردند.


در شاخه دیگری از بررسی‌ها مأموران متوجه شدند موجودی حساب زن گمشده هم برداشت و به شماره حساب دیگری منتقل شده‌است. بعد از آن بود که مأموران صاحب حساب را که مردی به نام کامران بود، شناسایی و بازداشت کردند. تحقیقات بعدی نشان داد کامران همان مردی است که با دختر خانواده تماس گرفته و محل دفن جسد مادرش را گزارش داده‌بود. با به دست آمدن این اطلاعات، مأموران راهی خانه کامران شدند و با خودروی پراید اولین قربانی پرونده مواجه شدند، بنابراین متهم به اتهام قتل دو زن مورد تحقیق قرار گرفت و به جرمش اعتراف کرد. او گفت با انگیزه سرقت زنان را به قتل رسانده‌است که تحقیقات از وی جریان دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha