چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
کد خبر: 369504

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه از جمعه سامانه بارشی جدیدی به کشور وارد می شود، از ورزش باد شدید در استان های جنوب شرقی کشور خبر داد.

پیش بینی وضعیت هوا تا ۲ روز آینده

به گزارش سلامت نیوز «صادق ضیاییان» رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی کشور توضیح داد: امروز اول فروردین ماه بارش‌هایی را در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، فارس، کرمان، خراسان جنوبی، شمالی و رضوی، گلستان و مازندران خواهیم داشت. در ارتفاعات شمالی استان البرز و استان تهران نیز بارندگی مشاهده می‌شود.

وی گفت: همچنین برای فردا دوم فرودین ماه تقریبا اغلب نقاط کشور بدون بارش است و فقط شرق خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش‌هایی را خواهد داشت.

ضیاییان افزود: طی امروز و فردا (اول و دوم فروردین ماه) بارش‌های شدیدی را در استان‌های کرمان، یزد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان خواهیم داشت.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا عنوان کرد: در روز پنجشنبه با ورود سامانه بارشی جدید به کشور بارش‌هایی در استان‌های ایلام، لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و فارس خواهیم داشت و بارش های پراکنده ای نیز در استان‌های آذربایجان شرقی و نیمه غربی استان آذربایجان غربی مشاهده می‌شود و در سایر مناطق کشور جوی آرام مستقر است.

ضیاییان اضافه کرد: روز جمعه (۳ فروردین ماه) نیز سامانه بارشی جدیدی به جنوب غرب کشور وارد می‌شود که در برخی استان‌ها منجر به بارندگی می‌شود.

وی در آخر تاکید کرد که در روزهای آتی تغییرات دمایی چشمگیر در کشور مشاهده نخواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha