شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 369692

رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران، در جلسه ای با مسئولان استان لرستان، به بررسی پرونده فوت پرستو بخشی متخصص قلب و عروق پرداخت که مشغول گذران دوره طرح در شهرستان دلفان بود.

بررسی ابعاد مختلف فوت متخصص قلب

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، در جلسه‌ای با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان، رئیس کل سازمان نظام پزشکی و نایب رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مقامات قضائی و سایر مدیران و مسئولین ذی ربط، روز جمعه ۱۰ فروردین ١٤٠٣، ابعاد و زوایای فوت مرحومه پرستو بخشی متخصص قلب و عروق، مورد بررسی قرار گرفت.

پیش از این، محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، از تهیه گزارش جامع و کامل از حادثه فوت پرستو بخشی متخصص قلب، خبر داده بود.

پزشکان متخصص طرحی، به رغم اینکه بیشترین بار خدمت در بیمارستان‌ها را به ویژه در شهرستان‌ها و مناطق دور از مراکز استان‌ها بر عهده دارند؛ اما از حداقل حمایت‌ها برخوردارند.

پرداختی‌های حداقلی با تأخیرهای طولانی مدت، یکی از چالش‌های پزشکان متخصص طرحی است. به طوری که رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، میانگین دریافتی پزشکان متخصص طرحی را حدود ۱۲ تا ۱۳ میلیون در ماه عنوان کرده است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha