رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: روز چهارشنبه(۲۲ فروردین) و پنجشنبه (۲۳ فروردین) فعالیت سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشور تشدید می‌شود.

تشدید بارش طی چهارشنبه و پنجشنبه در بیشتر استان ها

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،صادق ضیاییان براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش ‌یابی هواشناسی اظهارکرد: طی سه روز آینده در شمال غرب، غرب و مناطقی از جنوب غرب ابرناکی و بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود همچنین روز چهارشنبه (۲۲ فروردین) بارش ضمن تشدید در غرب و شمال غرب، به مناطقی از مرکز، جنوب، سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات و دامنه های زاگرس و البرز مرکزی نیز کشیده خواهد شد.

وی اضافه کرد: پنجشنبه (۲۳ فروردین) سامانه بارشی در اغلب مناطق کشور فعال خواهد بود همچنین پنجشنبه بارش در سواحل دریای خزر، شمال شرق و مناطق شمالی در شمال غرب شدت خواهد داشت.

ضیاییان در ادامه اظهارکرد: طی سه روز آینده در نیمه شرقی و جنوب غرب کشور، چهارشنبه و پنجشنبه در مرکز و جنوب کشور وزش باد شدید و در برخی نقاط خیزش گرد وخاک مورد انتظار است.

وی اضافه کرد: تا سه شنبه دریای خزر و طی دو روز آینده شرق خلیج فارس مواج خواهد بود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشوردرباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۰ فروردین) کمی ابری تا قسمتی ابری و وزش باد با احتمال رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی سه شنبه ( ۲۱ فروردین) کمی ابری تا قسمتی ابری و وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه ۳ و ۴ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۳۵ و ۳۶ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha