معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: تا اردیبهشت ماه سال جاری، ۶۰ میلیون ایرانی در قالب اجرای طرح سلامت خانواده، «مراقب سلامت» خواهند داشت.

۶۰ میلیون ایرانی تا اردیبهشت ماه «مراقب سلامت» خواهند داشت

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، معاون بهداشت وزارت بهداشت، "برنامه جوانی جمعیت و سلامت خانواده" را از جمله مهمترین برنامه های حوزه بهداشت با مشارکت مردم، عنوان کرد.

دکتر حسین فرشیدی، در اولین اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سال جدید که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، در مورد برنامه های حوزه بهداشت در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ مبنی بر "جهش تولید با مشارکت مردم"، گفت: "خانواده" در فرهنگ سازی و اجرای برنامه های حوزه بهداشت و پیشگیری اهمیت زیادی دارد. "برنامه جوانی جمعیت و سلامت خانواده" از جمله مهمترین برنامه های حوزه بهداشت هستند که با مشارکت مردم میسر خواهند شد.

وی گفت: با بهینه‌سازی برخی امکانات و مراکز می‌توان از حضور و مشارکت مردم در ارائه خدمات درمانی سطح یک بهره برد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: کرونا نشان داد که هر موقع از مشارکت و حضور مردم استفاده کنیم، به هدف خواهیم رسید. امیدوارم در سال ۱۴۰۳ در حوزه بهداشت با شعار "بهداشت برای مردم با دستان خودِ مردم" به تحقق شعار سال مبنی بر "جهش تولید با مشارکت مردم" کمک کنیم.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، فرشیدی با اشاره به اجرای طرح سلامت خانواده در کشور نیز بیان کرد: تا اردیبهشت ماه سال جاری، ۶۰ میلیون ایرانی در طرح سلامت خانواده مراقب سلامت خواهند داشت. این طرح نیز با مشارکت مردم برای ارتقای سلامت جامعه رقم خواهد خورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha