عضو شورای شهر تهران در خصوص جابجایی درختان موجود در پروژه‌های عمرانی، گفت: دو هزار درخت در راستای اجرای پروژه عمرانی بسیج در منطقه ۱۴ جابجا شده و بر اساس پیگیری‌ها متوجه شدیم که پیمانکار این اقدام را انجام داده است. قرار شد بازدید کنیم تا ببینیم درختان در چه فضایی دوباره غرس خواهند شد.

جابه جایی دو هزار درخت در منطقه ۱۴

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شهر، ناصر امانی در دویست و بیست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از شهردار تهران و معاون برنامه ریزی برای ترمیم حقوق کارکنان، گفت: از طرف کمیسیون برنامه و بودجه، کمیته تشکیلات و منابع انسانی و همچنین از سوی اعضای شورا پیگیری‌هایی انجام شد و شهرداری تهران تصمیم گرفت که مصوبه ترمیم حقوق را اجرایی کند. این مورد که با پرداخت معوقات نیز همراه خواهد بود که شور و انگیزه‌ای را بین کارکنان رسمی و سازمان آتش نشانی ایجاد کرده است.

او با بیان اینکه این اقدام در احکام حقوقی کارکنان شهرداری نیز اثرگذار است، یادآور شد: افزایش سه میلیون تومانی حکم حقوقی کارکنان به دنبال ترمیم حقوق اتفاق خواهد افتاد و امیدواریم معاونت مالی و اقتصاد شهری منابع مالی آن را تأمین کند.

امانی با اشاره به نامه خود به رئیس شورا در خصوص جابجایی درختان موجود در پروژه‌های عمرانی، گفت: دو هزار درخت در راستای اجرای پروژه عمرانی بسیج در منطقه ۱۴ جابجا شده و بر اساس پیگیری‌ها متوجه شدیم که پیمانکار این اقدام را انجام داده است. قرار شد بازدید کنیم تا ببینیم درختان در چه فضایی دوباره غرس خواهند شد. شهرداری باید نظارت جدی بر موضوع داشته باشد. در بزرگراه شهید صیاد شیرازی نیز برای ساخت یک زیرگذر تعداد قابل توجهی درخت جابجا شد. آیا در شهرداری مجموعه‌ای وجود ندارد که نظارت لازم را بر این موضوع داشته باشد؟

اوتأکید کرد: هم شهرداری و هم کمیسیون ماده هفت باید نظارت و دقت لازم را بر موضوع داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha