رانندگان ضمن خودداری از سفرهای غیر ضروری ، قبل از سفر از وضعیت راه های البرز به ویژه جاده کرج -چالوس مطلع شوند.

هشدار مهم به مسافران/ در حاشیه جاده کرج - چالوس توقف نکنید

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، رییس پلیس راه البرز از احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی به ویژه جاده کرج - چالوس با توجه به هشدار هواشناسی در این استان خبرداد.

سرهنگ "پیمان کرمی" افزود: باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش تندری ، وزش باد شدید و رعد و برق در این استان، مسافران در حاشیه جاده کرج - چالوس توقف نکنند.

وی اضافه کرد: رانندگان ضمن خودداری از سفرهای غیر ضروری ، قبل از سفر از وضعیت راه های البرز به ویژه جاده کرج -چالوس مطلع شوند.

کرمی یادآورشد: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل در تمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظر مستقر شده است.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز یکشنبه ۱۹ فروردین‌ماه در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، قزوین، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و دامنه و ارتفاعات استان‌های لرستان، همدان، مرکزی، گیلان، مازندران، گلستان، البرز و تهران بارش پراکنده باران و وقوع رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز نیز از مردم خواست با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش تندری در این استان، از هرگونه طبیعت گردی در کوهستان ها پرهیز کنند.

" محمد باقر خلفی" اظهار کرد: طبق پیش بینی هواشناسی طی ۲ روز آینده شاهد بارش شدید باران و تگرگ در استان البرز هستیم که انتظار می رود گردشگران از اتراق کردن در حاشیه رودخانه های این استان خودداری کنند.

وی گفت: اکنون تیم های امدادی در مناطق مختلف استان بویژه محورهای کوهستانی درحالت آماده باش به سر می برند.

خلفی افزود: تیم‌های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه‌های امدادی آماده خدمات رسانی هستند.

وی گفت: مسافران در صورت نیاز امداد جاده ای باسامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha