سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر ضرورت توجه به ارزیابی ایمنی سازه‌ای در ساختمان‌ها و مراکز متعلق به سازمان انتقال خون تاکید کرد.

ضرورت توجه به ایمنی مراکز انتقال خون

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازایسنا، علی نصیری در دیدار با مدیرکل سازمان انتقال خون استان تهران که با هدف بررسی موضوعات مشترک در خصوص مدیریت بحران و تقویت همکاری این دو سازمان برگزار شد، بر لزوم توجه به ارزیابی ایمنی سازه‌ای در ساختمان‌ها و مراکز متعلق به انتقال خون و نیز توجه به ارزیابی‌های HSE تاکید کرد و گفت: همچنین موضوعات مربوط به چالش‌های انتقال خون استان تهران در مواقع بحرانی و نحوه استفاده از فضاها و اماکن عمومی برای راه‌اندازی ایستگاه‌های دریافت خون، یافتن الگوی مشترک همکاری بین‌سازمانی، استفاده از ظرفیت فضاهای شهری در محدوده‌های پهنه‌بندی پنج‌گانه مدیریت بحران و ... از جمله مواردی است که می‌توان درباره آنها با یکدیگر تعامل داشته باشیم.

سید منتظر شُبّر، مدیر کل انتقال خون استان تهران نیز در جریان این دیدار به ارائه گزارشی از وضعیت انتقال خون در تهران، میزان دریافت خون و نحوه توزیع مراکز انتقال خون تهران پرداخت و بخشی از چالش‌های موجود در این زمینه را توضیح داد و اظهار امیدواری کرد که بتوان با همکاری مشترک نیازهای کنونی در این عرصه را رفع کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha