چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳

جانشین رییس پلیس راه راهور فراجا گفت: محورهای مواصلاتی استان‌های سراسر کشور از ترافیک پرحجم و روان برخوردارند.

ترافیک پر حجم و روان در محورهای مواصلاتی کشور

به گزارش سلامت نیوز، سرهنگ سیاوش محبی جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا در گفت‌وگو با مهر در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها گفت: از روز گذشته شاهد ترافیکی پر حجم در اکثر محورهای مواصلاتی استان‌های سراسر کشور خصوصاً استان‌های زیارتی و سیاحتی خراسان رضوی، اصفهان، فارس شاهد هستیم.

وی افزود: همچنین در محورهای خروجی شهر تهران به سمت استان‌های شمالی کشور با توجه به ظرفیت محدود جاده‌های شمالی روز گذشته از ساعت ۱۵:۲۰ دقیقه محور چالوس و آزادراه تهران_ شمال (جنوب به شمال) مسیر یک‌طرفه شد تا ساعت ۵ بامداد امروز و امروز هم از ساعت ۱۰ صبح محور چالوس و آزادراه تهران_ شمال (جنوب به شمال) یک‌طرفه شده و این محدودیت تا تخلیه کامل بار ترافیکی ادامه دارد.

سرهنگ‌محبی گفت: محور هراز با توجه به حجم سنگینی بار دیروز و امروز حدود ۲ ساعت مسیر جنوب به شمال جهت تخلیه بار ترافیکی به صورت مقطعی یک‌طرفه شد.

جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا بیان داشت: سایر محورهای مواصلاتی استان‌های سراسر کشور از ترافیک پرحجم و روان برخوردارند.

وی در پایان گفت: در محورهای شمالی کشور علاوه بر تیم‌های خودرویی از تیم موتور سوار به دلیل چابکی و قدرت بالای مانور استفاده کردیم تا اگر گره ترافیکی به وجود آید در کوتاه‌ترین زمان همکاران راهور به محل برسند و گره ترافیکی برطرف کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha