شرکت های لوازم آرایشی و بهداشتی زیادی در سرتاسر دنیا خط تولید محصولات آرایشی شامل انواع ریمل ، کرم پودر، پنکک ، مرطوب کننده ها و رژ لب دارند و برندهای معروف زیادی در زمینه لوازم آرایشی وجود دارند که به زیبایی خانم ها کمک می کنند. در ادامه تعدادی از پرفروش ترین برند های ایرانی و خارجی در جهان را به شما معرفی می‌کنیم.

آشنایی با انواع برندهای لوازم آرایش ایرانی و خارجی

هنگام انتخاب هر محصول آرایشی به این نکات توجه نمایید:

  • اثر بخشی و کیفیت بالای مواد تشکیل‌دهنده
  • تضمین سلامت پوست در صورت استفاده طولانی
  • فرمولاسیون های قوی و طبیعی
  • تنوع محصول با توجه به سلایق و ترندهای روز
  • عدم وجود پارابن، سرب، سولفات و سایر مواد شیمیایی مضر
  • عدم انجام تست‌های حیوانی کرولتی فری (Cruelty Free)
  • بسته‌بندی مناسب و باکیفیت

معرفی برند های لوازم آرایشی خارجی

1- برند شیگلم (Sheglam)

اگر اهل آرایش هستید، احتمالاً حداقل یکی از محصولات آرایشی برند شیگلم sheglam را در کیف آرایش خود دارید. نکته قابل توجه در مورد این برند آرایشی معروف دنیا این است که برند نوپای سنگاپوری - چینی است که در سال 2019 تاسیس شد و در حال حاضر دفاتری در 6 کشور دنیا دارد. این برند که به عرضه محصولات آرایشی با کیفیت بالا و قیمت مناسب مشهور شده است.

2- برند اوردینری (The Ordinary)

اگر پوست چرب و مستعد جوش یا پوست خشک و دی هیدراته دارید یا با چروک‌های صورت مبارزه می‌کنید، اوردینری برای شما راه حلی دارد. و ما این برند به شما پیشنهاد میکنیم، اکثر محصولات اوردینری وگان هستند. این محصولات از جمله سرم اوردینری بدون آزمایش بر روی حیوانات تولید می شوند. محصولات این برند معروف بر اساس قوانین تولید اروپا ساخته می شوند. این شرکت تنها با تولیدکنندگانی کار می کند که فرمولاسیون و مواد تشکیل دهنده خود را بدون آزمایش بر روی حیوانات تولید می کنند.

3- برند هدی بیوتی (Huda Beauty)

محصولات هدی بیوتی و به خصوص لوازم آرایشی هدی بیوتی از پرفروش ترین محصولات دنیا هستند. برند Huda Beauty دارای انواع لوازم آرایشی مانند پالت سایه چشم ، هایلایتر،رژلب و ... می باشد که به دلیل کیفیت و ماندگاری عالی مورد استقبال بسیاری از خانم ها قرار گرفته است.

4- برند لورال (Loreal)

آشنایی با انواع برندهای لوازم آرایش ایرانی و خارجی

لورال بزرگ‌ترین توزیع کننده لوازم آرایشی دنیا است، و بیشتر با رنگ موهای تخصصی شناخته شده، و کارش را با تولید رنگ مو شروع کرد و اکنون هزاران محصول آرایشی، محصولات مراقبت از مو، انواع ضد آفتاب و عطر، مراقبت از پوست را در زیر مجموعه‌های خود تولید و در سراسر دنیا توزیع می‌کند.

5- برند کدلی (Caudalie)

آشنایی با انواع برندهای لوازم آرایش ایرانی و خارجی

شرکت کدلی فعالیت خود در سال 1995 آغاز شده، این برند فوق‌العاده محبوب فرانسوی در حوزه تولید و توزیع محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد. محصولات مراقبت از پوست کدلی Caudalie که به خاطر خاصیت ضد پیری و جوانسازی پوست خود مورد توجه قرار می گیرد، فرمولاسیون های قوی به صاف شدن بافت پوست و یکنواخت شدن رنگ پوست کمک می کند تا چهره ای جوان به نظر برسد، صرف نظر از نگرانی پوست. از پوست خشک گرفته تا پوست چرب، این محصولات مراقبت از پوست دارای فرمول هایی است که بهترین ها را در همه چهره ها نشان می دهد.

در آخر اگر تصمیم به خرید هر گونه محصول لوازم آرایشی و بهداشتی را دارید، باید حتماً از فروشگاه‌های آنلاین معتبر، جنس اصلی را خریداری کنید. فروشگاه پوست کالا یکی از فروشگاه‌های معتبر آنلاین شاپ است که به پشتوانه‌ی 9  سال حضور فعال در حوزه بهداشتی و آرایشی، همراه شما عزیزان بوده.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha