سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱

معاون خدمات شهری شهردار بجنورد از کشف انبوهی از زباله از یک خانه در بجنورد خبر داد و گفت: بیش از 80 کامیون زباله از این خانه خارج شده است و تحقیقات نشان می‌دهد، کسی که در این خانه میلیاردی زندگی می‌کند یکی از خانواده‌های صاحب‌نام بجنورد است که اتفاقاً تعدادی از آنها در خارج از کشور سکونت دارند و درحال حاضر سرپرستی ندارد.

کشف 80 کامیون زباله از خانه یک میلیاردر بجنوردی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، مجید شادکام گفت: مدتی قبل همسایه‌های این منزل مسکونی از شدت بوی تعفن و آلودگی‌های ایجاد شده به دلیل تجمع چندین تن زباله در این منزل مسکونی، اعتراض خود را به شهرداری اعلام کردند و درخواست رسیدگی به این موضوع را داشتند که با دستور دادستان این موضوع پیگیری و مشخص شد؛ او فرد میلیاردری است که مشکل روان دارد و یکی از زباله‌گردهای بجنورد به حساب می‌آید، این زباله‌ها را جمع کرده و بدون فروش آن‌ها، در میان آنها زندگی می‌کند.

تمام نقاط این ملک مخروبه، مملو از زباله بود. هم حیاط هم اتاق‌ها. این فرد نیز در میان همین زباله‌ها زندگی می‌کرد.شادکام با اشاره به اینکه شهرداری به دستور دادستانی درحال تخلیه زباله‌های این ملک میلیاردی است، ادامه داد: حجم زباله‌ها به قدری زیاد است که ۸۰ سرویس خاور تاکنون زباله‌ها را جابه‌جا کرده اما هنوز تمام نشده و پیش‌بینی می‌کنیم ۱۰ سرویس خاور دیگر مورد نیاز است تا بتوانیم تخلیه آنها را به اتمام برسانیم که به دلیل کوچک بودن محل ورود و خروج با دشواری‌های خاص خودش همراه است.

همه نوع زباله‌ای در این ملک پیدا شد اما نمی‌توان مالک را یک ضایعاتی غیرمجاز قلمداد کرد. چراکه صاحب این زباله‌ها که صاحب این ملک مسکونی ارزشمند در یکی از کوچه‌های مرکز شهر بجنورد است، هیچ زباله‌ای را تفکیک نکرده و به فروش نرسانده است و او در کنار آنها در اتاق و منزلش زندگی می‌کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha