شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
کد خبر: 371009

گاهی اوقات وقتی جلو آینه می‌ایستیم دیدن موهایی کم پشت یا طاسی سر برایمان آزار دهنده می‌شود. طاسی سر یا کم پشتی مو به هر دلیلی می‌تواند رخ دهد اما خواسته‌ای که داریم داشتن موهای پرپشت و حجیم است. برای اینکه بتوانیم موهای حجیم و پرپشت سال‌های قبلمان را با ظاهر طبیعی و ماندگاری دائمی بازگردانیم، باید از روش کاشت مو استفاده کنیم.

قیمت انواع روش های کاشت مو

گاهی اوقات وقتی جلو آینه می‌ایستیم دیدن موهایی کم پشت یا طاسی سر برایمان آزار دهنده می‌شود. طاسی سر یا کم پشتی مو به هر دلیلی می‌تواند رخ دهد اما خواسته‌ای که داریم داشتن موهای پرپشت و حجیم است. برای اینکه بتوانیم موهای حجیم و پرپشت سال‌های قبلمان را با ظاهر طبیعی و ماندگاری دائمی بازگردانیم، باید از روش کاشت مو استفاده کنیم.

با پیشرفت علم در زمینه پیوند مو و اخبار به‌روز وب سایت www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc، روش‌های گوناگونی وجود دارد و هر کدام از این روش‌ها به دلیل تفاوت در تکنیک و مراحل پیوند مو، قیمت و هزینه‌های مختلفی دارند. در این راستا قصد داریم تا به مقایسه قیمت انواع روش های کاشت مو در کلینیک آفرینش کاشت بپردازیم.

نگاهی کلی به قیمت انواع روش های کاشت مو

روش کاشت مو

قیمت به تومان

کاشت مو به روش FUT

12 تا 25 میلیون

کاشت مو به روش FUE

15 تا 30 میلیون

کاشت مو به روش SUT

20 تا 40 میلیون

کاشت مو به روش BHT

10 تا 20 میلیون

کاشت مو به روش ترکیبی

25 تا 50 میلیون

عوامل موثر در تعیین هزینه انواع روش های کاشت مو

اگر نگاهی به جدول کرده باشید، متوجه می‌شوید که برای هر روش از کاشت مو قیمت ثابتی تعیین نشده است و برای هرکدام یک بازه مشخص تعریف شده است. برای کاشت مو هزینه دقیقی نمی‌توان بیان کرد، زیرا به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال افرادی که در کلان شهرها مانند تهران، اصفهان یا شیراز برای کاشت مو می‌کنند، به مراتب هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند در شهرهای دیگر ایران بیشتر خواهد بود. عوامل دیگر موثر در تعیین قیمت روش‌های کاشت مو عبارتند از:

  • مقدار طاسی سر
  • تعداد جلسات مورد نیاز برای عمل
  • تعداد گرافت مورد نیاز برای کاشت
  • نوع روش کاشت مو
  • تجربه و مهارت جراح کاشت مو
  • موقعیت مکانی کلینیک
  • هزینه‌های بعد از کاشت مو

مقایسه قیمت انواع روش های کاشت مو

قیمت انواع روش های کاشت مو

مقایسه قیمت انواع کاشت مو به شما کمک می‌کند تا انواع روش های کاشت مو را از نظر مراحل، کیفیت و نتیجه‌ای که به شما می‌دهد را به خوبی درک کنید و سپس با انتخاب بهترین جراح کاشت مو، صاحب بهترین نتیجه مو بعد کاشت مو شوید.

مقایسه قیمت کاشت مو به روش FUT با FUE

کاشت مو به روش fut به این صورت است که جراح کاشت مو نواری به طول 8 الی 10 سانتی‌متر و عرض 1 الی 2 سانتی‌متر از بانک مو جدا می‌کند. سپس با بررسی گرافت‌های موجود در نوار، فولیکول‌های با کیفیت را جدا می‌کند و سپس در ناحیه مورد نظر سر می‌کارد. ویژگی این روش داشتن موهای طبیعی و ارزان قیمت بودن آن نسبت به روش‌های دیگر است.

کاشت مو به روش fue به این صورت است که جراح کاشت مو فولیکول‌های لازم را با استفاده از ابزار مخصوص و ریزی به صورت مستقیم از پوست (بانک مو) استخراج می‌کند. جهت اطلاعات بیشتر از مقایسه دو روش fut و fue می‌توانید که توسط متخصصان و پزشکان با بیش از 25 سال سابقه ذکر شده است؛ به وب سایت www.webmd.com مراجعه کنید.

به طور کلی کاشت مو به روش fue به دلیل اینکه جای زخم برای زیباجو باقی نمی‌گذارد و دوران نقاهت پایین‌تری دارد نسبت به کاشت مو به روش fut گرانتر است. کاشت مو به روش fut بین 12 تا 25 میلیون تومان و روش fue بین 15 تا 30 میلیون تومان است.

مقایسه قیمت کاشت مو به روش SUT با FUE

کاشت مو به روش sut تقریبا مانند کاشت مو به روش fue است اما با این تفاوت که هنگام استخراج فولیکول‌ها از بانک مو، جراح با استفاده از دستگاه این عملیات را انجام می‌دهد و درصد خطای آسیب به به فولیکول‌های زیباجو را کاهش می‌دهد. بعد از آن دمای محیط فولیکول‌ها در دستگاه کاهش می‌یابد تا منجمد شوند تا فولیکول‌ها از بین نروند.

کاشت مو به روش fue پس از استخراج فولیکول‌ها به صورت دستی، ممکن است تعداد بسیار کمی از فولیکول‌ها هنگام استخراج آسیب ببینند اما بعد از آن به آزمایشگاه برای بررسی انتقال داده می‌شوند.

به طور کلی کاشت مو به روش sut پیشرفته‌تر از روش fue است و در یک جلسه به پایان می‌رسد. از طرفی دوران نقاهت sut به مراتب از روش fue کمتر است. همچنین در روش sut شما درد و خونریزی بسیار کمی را تجربه خواهید کرد. با توجه به این ویژگی‌ها کاشت مو sut یک سر و گردن از fue بالاتر است و قیمت آن بین 20 تا 40 میلیون تومان است.

مقایسه قیمت کاشت مو به روش BHT با ترکیبی

کاشت مو به روش ترکیبی روشی نوین و از تلفیق 2 روش fit و fut ابداع شده است. به این صورت است که جراح کاشت مو شبیه به روش fut نواری باریکی پوست از بانک مو را استخراج کرده و با تکنیک کاشت مو به روش fit جهت افزایش تراکم بیشتر موها،فولیکول‌ها را از نوار باریک استخراج می‌کند. سپس با تزریق بی حسی به محل طاسی سر، فولیکول‌ها در همان جلسه به صورت تک تک کاشته می‌شوند.

کاشت مو به روش bht برخلاف روش ترکیبی از بانک مو سر فولیکولی استخراج نمی‌شود. یعنی این روش برای افرادی که از بانک مو ضعیفی برخوردار هستند، مناسب است. بانک مو در روش bht پشت گردن، ساق پا، بازو و در برخی موارد سینه می‌باشد.

به طور کلی کاشت مو به روش ترکیبی موفقیت کاشت مو بالایی دارد و در این روش می‌توان نزدیک به 5000 گرافت مو استخراج کرد. برای افرادی که مقدار طاسی سر زیادی دارند مناسب می‌باشد. به همین دلیل کاشت مو به روش ترکیبی بین 25 تا 50 میلیون تومان است و از دیگر روش‌ها گرانتر است. کاشت مو bht تنها مختص افراد کم پشت و بدون بانک مو مناسب است و برای افرادی که بانک مو دارند مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

تاثیر مراقبت‌های بعد از عمل کاشت مو بر قیمت

مراقبت‌های بعد از عمل کاشت مو در همه روش‌ها:

  • خرید دارو: جراح ممکن است داروهایی برای تسکین درد و جلوگیری از عفونت برای شما تجویز کند.
  • خرید کمپرس سرد: کمپرس یخ می‌تواند به کاهش تورم و درد کمک کند.
  • خرید شامپو: پس از کاشت مو باید شامپوهای مناسبی و مخصوص برای شستشوموی سر تهیه کنید.
  • خرید کرم و روغن: کرم و روغن‌هایی که به دستور پزشک باید تهیه کنید و قبل از شستشو مو استفاده کنید.

سخن پایانی

همانطور در این مطلب به موضوع مقایسه قیمت انواع روش های کاشت مو پرداخته شد، متوجه شدید که روش‌های کاشت مو هر کدام که قیمت بالاتری دارد، مزایا و ویژگی‌هایی که به زیباجو ارائه می‌دهد نسبت به دیگر روش‌ها بیشتر است و همچنین عوارض جانبی بسیار پایینی نیز دارند. البته بدانید و آگاه باشید که همواره یک پزشک مو می‌توانید بهترین و مناسب‌تر ین روش کاشت مو را برای شما انتخاب کند. از این سو شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک کاشت مو آفرینش کاشت، از متخصصین این مجموعه مشاوره لازم جهت پیوند مو را داشته باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha