یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: 372015

سامانه رزرو نوبت دکتردکتر، به‌عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم نوبت‌دهی پزشکی کشور، به تازگی نسخه جدید و کامل‌تری از سرویس ویزیت تلفنی و متنی پزشکی را به بازار سلامت دیجیتال معرفی کرده است. این سرویسِ سریع، آسان و امن، فرصت برقراری ارتباط مستقیم و از راه دور با پزشکان را فراهم می‌سازد و به کاربران امکان می‌دهد تا بدون نیاز به حضور فیزیکی در مطب، به خدمات پزشکی و درمانی در تخصص‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

معرفی سرویس جدید دکتردکتر برای کاربران

 از مهم‌ترین مزایای ویزیت غیر حضوری یا ویزیت آنلاین پزشکی دکتردکتر می‌توان به صرفه‌جویی در زمان و هزینه، دسترسی راحت به پزشکان متخصص ساکن در هر کجای کشور و حفظ حریم خصوصی و محرمانگی اشاره کرد.


این سرویس از دو بخش مشاوره تلفنی و مشاوره متنی با پزشک تشکیل شده است. در بخش مشاوره تلفنی، کاربران می‌توانند پزشک مدنظرشان را بر اساس تخصص، سطح تحصیلات و نوع بیماری خود، در دو قالب مشاوره تلفنی فوری با پزشکان آنلاین و مشاوره تلفنی طبق جدول زمانی پزشک، انتخاب کنند.

در بخش مشاوره متنی نیز کاربر می‌تواند مشکل درمانی و سوال پزشکی خود را در قالب متن با متخصص مدنظر خود در میان بگذارد و پس از طی مراحل اولیه، وارد چت آنلاین با پزشک متخصص شود. این سرویس دکتردکتر بیشتر برای کاربرانی مناسب است که به‌دنبال ویزیت اولیه با پزشک متخصص یا پرسیدن سوالاتی در مورد علائم بیماری، مشاوره دارویی و تفسیر جواب آزمایش هستند. همچنین افرادی که نیاز به مشاوره فوری با پزشک دارند، می‌توانند از این خدمت دکتردکتر استفاده کنند.


دکتردکتر امیدوار است با بهبود و افزودن امکانات جدید به این سرویس، ضمن ایجاد بستری امن برای افزایش دسترسی به خدمات پزشکی در هر کجای ایران، به کاربران کمک کند تا به راحتی و با اطمینان بیشتر از خدمات پزشکی حرفه‌ای و دقیق بهره‌مند شوند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha