چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۱
کد خبر: 56631

وزیر بهداشت بر عملی شدن این طرح تاكید زیادی دارد و بحث فعلی در كمیسیون و وزارتخانه تامین بودجه آن است كه برخی از اعضا بر اجرای سریع آن تاكید كردند.

بررسی وضعیت طرح پزشك خانواده در كمیسیون بهداشت

سلامت نیوز : یك عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از حضور وزیر بهداشت و درمان در جلسه روز گذشته این كمیسیون برای بررسی وضعیت طرح پزشك خانواده و چگونگی اجرای مرحله دوم آن خبر داد.

احمد آریایی‌نژاد در گفت‌وگو با(ایسنا)، با بیان این مطلب گفت: وزیر بهداشت بر عملی شدن این طرح تاكید زیادی دارد و بحث فعلی در كمیسیون و وزارتخانه تامین بودجه آن است كه برخی از اعضا بر اجرای سریع آن تاكید كردند.وی همچنین از تاكید بر هماهنگی و حل مشكلات با تعامل بیشتر میان اعضای كمیسیون مجلس و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی خبر داد.

نماینده مردم ملایر با اشاره به جلسه صبح كمیسیون بهداشت و درمان اظهار كرد: وزیر كار، تعاون و رفاه اجتماعی جهت ارائه گزارشی درخصوص علت تاخیر و چگونگی اجرای یكپارچه‌سازی دفترچه‌های بیمه در كمیسیون حاضر شد.آریایی‌نژاد با اشاره به بررسی لایحه جرم‌زدایی از قانون مواد مخدر و درمان مبتلایان به سوءمصرف موادمخدر تصریح كرد: كمیسیون بهداشت به عنوان كمیسیون فرعی موافق این موضوع بود، چراكه باید با معتادان به عنوان یك بیمار رفتار كرد نه مجرمی كه محكوم به مجازات شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha