محمدحسن طریقت منفرد توانست با رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی ویزای پاستور را از بهارستان برای ادامه حضور در کابینه دولت دهم بگیرد.

طریقت منفرد ویزای پاستور را از بهارستان گرفت
سلامت نیوز : بررسی رای اعتماد به˝محمدحسن طریقت‌منفرد˝وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دستور کار دوم روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی قرار داشت که پس از دفاع کوتاه "محمود احمدی نژاد" رییس جمهور از وزیر پیشنهادی و نمایندگان موافق و مخالف و خود وزیر پیشنهادی از برنامه ها و عملکرد خود نمایندگان با 113رای موافق، 99رای مخالف، و 12 رای متتنع از مجموع 224 رای ماخوذه با تصدی طریقت منفرد بر وزارت بهداشت موافقت کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا ؛ پنج شنبه 7 دی ماه و پس از برکناری "مرضیه وحید دستجردی"، "محمد حسن طریقت منفرد" از سوی رییس جمهور به عنوان سرپرست موقت این وزارتخانه منصوب شد و هفته گذشته نیز احمدی نژاد در نامه ای به مجلس او را به عنوان وزیر پیشنهادی این وزارتخانه معرفی کرد.

نمایندگان مجلس 8 اسفند ماه سال جاری نیز در یک جلسه علنی که با حضور رییس جمهور برگزار شده بود با 177 رای موافق از مجموع 243 رای به ریاست "محمد حسن نامی" بر وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات رای مثبت دادند و نامی به عنوان دومین وزیر ارتباطات دولت دهم منصوب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha