سلامت نیوز : معاون بهداشت وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با اقدامات انجام شده، آسیب شناسی برنامه پزشک خانواده به زودی پایان می یابد.

دکتر ˈعلی اکبر سیاریˈ در گفت و گو با ایرنا افزود: قرار شد که برنامه پزشک خانواده را آسیب شناسی کنیم و اکنون آسیب شناسی برنامه پزشک خانواده در استان فارس انجام شده است.

وی اضافه کرد: برای آسیب شناسی پزشک خانواده در استان فارس، تیم کارشناسی به این استان اعزام شد و با مردم ، پزشکان شاغل در برنامه، مسوولان اجرایی و دست اندرکاران آزمایشگاه ها و رادیولوژی و سازمان های بیمه گر، مصاحبه هایی را در خصوص مشکلات پیش روی این برنامه، انجام دادند.

معاون وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: دیروز نیز 50 نفر از صاحبنظران را به وزارت بهداشت دعوت و طی دو ساعت، نظرات آنان را درباره برنامه پزشک خانواده احصا کردیم.

سیاری گفت: تیم کارشناسی وزارت بهداشت از امروز تا پنجشنبه همین هفته به استان مازندران اعزام می شوند و همان اقدامات و مصاحبه های انجام شده در استان فارس را در این استان هم انجام می دهند.

وی افزود: اطلاعات به دست آمده از این اقدامات در این دو استان را جمع بندی و تحلیل می کنیم تا مشخص شود چه اقدامات دیگری باید انجام شود.

معاون وزیر بهداشت تاکید کرد: آسیب شناسی برنامه پزشک خانواده به زودی تمام می شود؛ این برنامه برای بهبود وضعیت نیاز به انجام مداخلاتی دارد؛ ابتدا مشکلات این برنامه برطرف خواهد شد و سپس اجرای آن ادامه پیدا می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha