اینفوگرافیک

  • اینفوگرافی/آیا چربی شیر برای بدن لازم و ضروری است؟

    چربی شیر به دلیل کوتاه بودن زنجیره اسیدهای چرب آن در بدن بسیار اسان هضم می شود. ویتامین های E،K،D،A محلول در چربی هستند و اگر چربی شیر جدا شود این ویتامین ها نیز از دسترس خارج می شوند.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۱۵ دی

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح دوشنبه (۱۵ دی) به بیش از ۸۵ میلیون و ۵۰۵ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از مرز یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر عبور کرد. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۲۱ میلیون و ۱۱۳ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده پانزدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / پنج راه ساده برای حفظ سلامت کلیه‌ها

    حفظ سلامت کلیه‌ها برای برخورداری از وضعیت جسمی مطلوب ضرورت دارد، و لازم است افراد به سلامت کلیه‌های خود دقت داشته باشند تا کلیه‌ها نیز بتوانند از سلامت بدن مراقبت کنند و همین امر باعث شده است در این اینفوگرافیک به پنج راه برای سالم نگه داشتن کلیه اشاره شده است.

  • اینفوگرافیک / روند کرونا در ایران، از ۱۰ آذر تا ۱۰ دی

    :طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر چهارشنبه (۱۰ دی ۹۹) یک میلیون ۲۱۸ هزار و ۷۵۳ نفر را در ایران به طور قطعی مبتلا کرده و در مجموع تا این روز ۵۵ هزار و ۹۵ نفر را به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، ۹۷۸ هزار و ۷۱۴ نفر در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند. بررسی آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که طی ۱۰ روز اخیر (۱ تا ۱۰ دی) به طور متوسط در هر ساعت حدود ۲۵۲ نفر در ایران مبتلا و بین ۶ تا ۷ نفر قربانی این ویروس شده‌اند. البته در هر ساعت حدود ۳۹۰ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

  • اینفوگرافیک/چطور از شر کرونا در امان بمانیم؟

    یکی از راه های پیشگیری از کرونا تقویت سیستم ایمنی بدن با تغذیه صحیح است.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۹ دی

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح سه‌شنبه (۹ دی) به بیش از ۸۱ میلیون و ۶۷۰ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از مرز یک میلیون و ۷۸۱ هزار نفر عبور کرد. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۱۹ میلیون و ۷۸۱ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده پانزدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک | چگونه در زلزله جان سالم به در ببریم؟

    زلزله قابل پیش‌بینی نیست اما با رعایت دستورهای ایمنی پیش از وقوع زلزله، می‌توان از خطرها و آسیب‌های ناشی از زلزله جلوگیری کرد.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۶ دی

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح شنبه (۶ دی) به بیش از ۸۰ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از مرز یک میلیون و ۷۵۷ هزار نفر عبور کرد. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۱۹ میلیون و ۲۱۰ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده پانزدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۳ دی

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح چهارشنبه (۳ دی) به بیش‌از ۷۸ میلیون و ۳۶۰ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از مرز یک میلیون و ۷۲۴ هزار نفر عبور کرد. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۱۸ میلیون و ۶۸۴ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده پانزدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۳۰ آذر

    :تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح یکشنبه (۳۰ آذر) به بیش‌از ۷۶ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از مرز یک میلیون و ۶۹۱ هزار نفر عبور کرد. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۱۸ میلیون و ۷۷ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده پانزدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / شب یلدا چطور در خانه بمانیم؟

    با نزدیک شدن به شب یلدا و همزمانی با تداوم شیوع ویروس کرونا، مسئولان بهداشت و سلامت و همچنین اعضای کادر درمان توصیه کرده‌اند و هشدار داده‌اند که یلدای امسال در خانه بمانیم و از حضور در مجالس و میهمانی‌ها خودداری کنیم.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۲۷ آذر

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح پنجشنبه (۲۷ آذر) به بیش‌از ۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از مرز یک میلیون و ۶۵۵ هزار نفر عبور کرد. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۱۷ میلیون و ۳۹۴ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده پانزدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / ۹ راه ساده برای کم کردن وزن

    بسیاری از رژیم‌ها و برنامه‌های کاهش وزن ممکن است باعث ایجاد گرسنگی در فرد شود و در نتیجه نارضایتی ایجاد کند.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۲۴ آذر

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح دوشنبه (۲۴ آذر) به حدود ۷۳ میلیون نفر نزدیک شد و تعداد قربانیان این ویروس نیز از مرز یک میلیون و ۶۱۹ هزار نفر عبور کرد. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۱۶ میلیون و ۷۳۷ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده پانزدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / چند توصیه تغذیه‌ای سالم برای کودکان

    تغذیه سالم در دوران کودکی از عوامل مهم تاثیرگذار در آینده کودک است و والدین نقش بسزایی در نظارت بر تغذیه کودک خود دارند. بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت، بیش از ۴۰ میلیون کودک زیر پنج سال در سراسر جهان دچار اضافه‌وزن هستند و این کودکان در معرض خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی - عروقی، مشکلات استخوانی و مفاصل و دیگر مشکلات جسمی قرار دارند.

  • اینفوگرافیک / روند کرونا در ایران، از ۲۲ آبان تا ۲۲ آذر

    طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر شنبه (۲۲ آذر ۹۹) یک میلیون ۹۲ هزار و ۶۱۷ نفر را در ایران به طور قطعی مبتلا کرده و در مجموع تا این روز ۵۱ هزار و ۷۲۸ نفر را به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، ۷۸۷ هزار و ۸۵۳ نفر در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند. بررسی آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که طی ۱۰ روز اخیر (۱۳ آبان تا ۲۲ آذر) به طور متوسط در هر ساعت ۵۵۱ نفر در ایران مبتلا و بین ۱۵ تا ۱۶ نفر قربانی این ویروس شده‌اند. البته در هر ساعت ۴۰۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

  • اینفوگرافیک / مقایسه اصلی‌ترین علائم کرونا، آنفلوآنزا و سرماخوردگی

    با سرد شدن هوا و بالا رفتن خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف این فصل از جمله سرماخوردگی و آنفلوآنزا و با توجه به همزمانی با دوران شیوع ویروس کرونا، لازم است مراقبت افراد از سلامتشان بیشتر شود.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۱۸ آذر

    :تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح سه‌شنبه (۱۸ آذر) به حدود ۶۸ میلیون نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از مرز یک میلیون و ۵۵۰ هزار نفر عبور کرد. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۱۵ میلیون و ۳۶۹ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده چهاردهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / خوراکی‌هایی که بهتر است هنگام سرماخوردگی مصرف نشوند

    :با سرد شدن هوا موارد ابتلا به سرماخوردگی و سرفه ناشی از آن بیشتر شایع می‌شود. برخلاف تصور، برخی خوراکی‌ها با وجود مقوی بودن اما بهتر است هنگام سرماخوردگی مصرف نشوند تا از تشکیل مخاط بیشتر و در نتیجه سرفه و تشدید بیماری جلوگیری شود.

  • اینفوگرافیک / روند کرونا در ایران، از ۱۶ آبان تا ۱۶ آذر

    طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر یکشنبه (۱۶ آذر ۹۹) یک میلیون ۴۰ هزار و ۵۴۷ نفر را در ایران به طور قطعی مبتلا کرده و در مجموع تا این روز ۵۰ هزار و ۳۱۰ نفر را به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، ۷۳۰ هزار و ۷۹۸ نفر در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند. بررسی آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که طی ۱۰ روز اخیر (۷ آبان تا ۱۶ آذر) به طور متوسط در هر ساعت ۵۵۱ نفر در ایران مبتلا و بین ۱۵ تا ۱۶ نفر قربانی این ویروس شده‌اند. البته در هر ساعت ۴۰۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۱۵ آذر

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح شنبه (۱۵ آذر) از مرز ۶۶ میلیون و ۲۳۱ هزار نفر عبور کرد و تعداد قربانیان این ویروس نیز به حدود یک میلیون و ۵۲۵ هزار نفر رسید. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۱۴ میلیون و ۷۷۲ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده چهاردهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۱۲ آذر

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح چهارشنبه (۱۲ آذر) به مرز ۶۴ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر نزدیک شد و تعداد قربانیان این ویروس نیز به حدود یک میلیون و ۴۸۷ هزار نفر رسید. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۱۴ میلیون و ۱۰۸ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده چهاردهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / ۱۲ راه‌ ساده برای پیشگیری از دیابت

    سالانه جان بیماران زیادی به دلیل دیابت یا همان قند خون گرفته می‌شود. اما این بیماریِ شایع، دارای راهکارهای زیادی برای پیشگیری‌های احتمالی است که از جملۀ آنها می‌توان به خواب کافی، کاهش وزن و مصرف ویتامین D اشاره کرد.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۹ آذر

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح یکشنبه (۹ آذر) به مرز ۶۳ میلیون نفر نزدیک شد و تعداد قربانیان این ویروس نیز به حدود یک میلیون و ۴۵۹ هزار نفر رسید. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۱۳ میلیون و ۶۱۰ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده پانزدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / روند کرونا در ایران، از ۴ آبان تا ۴ آذر

    طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر سه‌شنبه (۴ آذر ۹۹) ۸۸۰ هزار و ۵۴۲ نفر را در ایران به طور قطعی مبتلا کرده و در مجموع تا این روز ۴۵ هزار و ۷۳۸ نفر را به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، ۶۱۷ هزار و ۷۱۵ نفر در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند. بررسی آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که طی ۱۰ روز اخیر (۲۵ آبان تا ۴ آذر) به طور متوسط در هر ساعت ۵۴۶ نفر در ایران مبتلا و بین ۱۹ تا ۲۰ نفر قربانی این ویروس شده‌اند. البته در هر ساعت ۲۷۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

  • اینفوگرافیک / مقایسه اصلی‌ترین واکسن‌های حال حاضر کرونا

    تاکنون چهار واکسن کووید-۱۹ در جهان به مرحله نسبتاً قطعی و نهایی رسیده است و برخی از آنها در مسیر گرفتن تأییدیه‌های لازم توسط سازمان‌های نظارتی قرار دارند. نوع ساخت، نگهداری و میزان اثربخشی هرکدام از این واکسن‌های با یکدیگر متفاوت است.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۳ آذر

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح دوشنبه (۳ آذر) به مرز ۵۹ میلیون نفر نزدیک شد و تعداد قربانیان این ویروس نیز به حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر رسید. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۱۲ میلیون و ۵۸۸ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و فرانسه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده پانزدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / پنج خوراکی مفید برای پیشگیری از سرطان پستان

    سرطان پستان از جمله شایع‌ترین انواع سرطان‌ها در زنان محسوب می‌شود، اما امروزه درمان آن امکانپذیر است. مصرف برخی از انواع مواد غذایی، به دلیل محتویات آنها از جمله آنتی‌اکسیدان‌ها، موجب ممانعت از رشد سلول‌های سرطانی در بدن میشود.

  • اینفوگرافیک / شش خوراکی مفید برای کاهش دردهای مفصلی

    تحمل درد در تمام مفصل‌ها همچون نقاطی مانند زانو، آرنج، کمر و پاشنه، بسیار سخت است و می‌تواند تمام بدن را درگیر کند. در چنین شرایطی لازم است در کنار تجویز پزشک معالج، فرد رژیم غذایی خاصی را رعایت کند تا این درد را کاهش دهد.

  • اینفوگرافیک / روند کرونا در ایران، از ۲۸ مهر تا ۲۸ آبان

    طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر چهارشنبه (۲۸ آبان ۹۹) ۸۰۱ هزار و ۸۹۴ نفر را در ایران به طور قطعی مبتلا کرده و در مجموع تا این روز ۴۲ هزار و ۹۴۱ نفر را به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، ۵۷۶ هزار و ۹۸۳ نفر در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند. بررسی آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که طی ۱۰ روز اخیر (۱۹ تا ۲۸ آبان) به طور متوسط در هر ساعت ۴۹۸ نفر در ایران مبتلا و بین ۱۹ تا ۲۰ نفر قربانی این ویروس شده‌اند. البته در هر ساعت ۲۳۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.