اینفوگرافیک

  • اینفوگرافیک / علائم هشداردهنده پارکینسون

    اینفوگرافیک / علائم هشداردهنده پارکینسون

    تشخیص بیماری پارکینسون برای افراد عادی سخت است، اما علائم هشداردهنده‌ای وجود دارند که ممکن است سرنخ‌های اولیه‌ای را در مورد احتمال ابتلا به این بیماری به فرد بدهند.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۹ مهر

    اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۹ مهر

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح شنبه (۹ مهر) به بیش از ۶۲۲ میلیون و ۹۳۲ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از شش میلیون و ۵۴۹ هزار نفر فراتر رفت. آمریکا با بیش از ۹۸ میلیون و ۲۳۲ هزار مبتلا، از نظر مجموع تعداد مبتلایان در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، فرانسه و برزیل در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر مجموع تعداد مبتلایان کووید-۱۹ در رده هفدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۲ مهر

    اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۲ مهر

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح شنبه (۲ مهر) به بیش از ۶۱۹ میلیون و ۶۸۱ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از شش میلیون و ۵۳۹ هزار نفر فراتر رفت. آمریکا با بیش از ۹۷ میلیون و ۸۸۰ هزار مبتلا، از نظر مجموع تعداد مبتلایان در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، فرانسه و برزیل در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر مجموع تعداد مبتلایان کووید-۱۹ در رده هفدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / چند راه ساده برای رفع بوی بد دهان

    اینفوگرافیک / چند راه ساده برای رفع بوی بد دهان

    رعایت بهداشت دهان و دندان به کاهش بوی بد دهان، جلوگیری از پوسیدگی دندان‌ها و نیز کاهش خطر ابتلا به عفونت و بیماری‌های لثه کمک می‌کند. بوی بد دهان یک معضل جدی و آزاردهنده برای برخی از افراد است که حتی روی تعاملات روزمره آن‌ها تاثیر ناخوشایند دارد.

  • اینفوگرافیک / سالم‌ترین میوه‌ها برای مدیریت قند خون

    اینفوگرافیک / سالم‌ترین میوه‌ها برای مدیریت قند خون

    مصرف بیش از حد قند یا فروکتوز میوه باعث انباشت آن در کبد می‌شود تا جایی که کبد دیگر نمی‌تواند آن را پردازش کند. در نتیجه تنها یک راه‌حل برای کبد وجود دارد آن هم این است که فروکتوز را مستقیماً به چربی تبدیل کند که این امر موجب چرب شدن کبد می‌شود.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۱۹ شهریور

    اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۱۹ شهریور

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح شنبه (۱۹ شهریور) به بیش از ۶۱۳ میلیون و ۳۲ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از شش میلیون و ۵۱۴ هزار نفر فراتر رفت. آمریکا با بیش از ۹۷ میلیون و ۲۶ هزار مبتلا، از نظر مجموع تعداد مبتلایان در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، فرانسه و برزیل در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر مجموع تعداد مبتلایان کووید-۱۹ در رده هفدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۱۲ شهریور

    اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۱۲ شهریور

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح شنبه (۱۲ شهریور) به بیش از ۶۰۹ میلیون و ۵۷۸ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از شش میلیون و ۵۰۱ هزار نفر فراتر رفت. آمریکا با بیش از ۹۶ میلیون و ۵۸۱ هزار مبتلا، از نظر مجموع تعداد مبتلایان در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، فرانسه و برزیل در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر مجموع تعداد مبتلایان کووید-۱۹ در رده هفدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / مواد غذایی مضر برای سلامت روده‌ها

    اینفوگرافیک / مواد غذایی مضر برای سلامت روده‌ها

    عاداتِ بد غذایی می‌توانند عملکرد باکتری‌های مفید روده را که علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن، هضم موثر مـواد غذایی را بر عهده دارند، دچار مشکل کند.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۵ شهریور

    اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۵ شهریور

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح شنبه (۵ شهریور) به بیش از ۶۰۵ میلیون و ۹۸ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از شش میلیون و ۴۸۵ هزار نفر فراتر رفت. آمریکا با بیش از ۹۵ میلیون و ۹۷۰ هزار مبتلا، از نظر مجموع تعداد مبتلایان در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، فرانسه و برزیل در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر مجموع تعداد مبتلایان کووید-۱۹ در رده هفدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / روش‌های سریع برای کنترل موثر قند خون

    اینفوگرافیک / روش‌های سریع برای کنترل موثر قند خون

    برخی از روش‌های کنترل قند خون، ساده‌اند و شاید انجام دادن آن‌ها کمتر از ۱۵ دقیقه وقت بگیرد. این اقدامات در صورتی که مبتلا به دیابت باشید، به شما این امکان را می‌دهد که با انرژی بیشتری سلامت عمومی خود را با وجود دیابت حفظ کنید.

  • اینفوگرافیک / خطرات استفاده طولانی از هدفون و هندزفری

    اینفوگرافیک / خطرات استفاده طولانی از هدفون و هندزفری

    گوش عضوی است که خود را تمیز می‌کند و وقتی مزاحمت و دخالتی در کارش صورت نگیرد، عملکرد خود را به بهترین نحو انجام می‌دهد. با این‌ حال هر چیزی که مانع از حرکت طبیعی جرم گوش به سمت خارج شود، می‌تواند موجب بروز مشکلاتی شود.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۲۹ مرداد

    اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۲۹ مرداد

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح شنبه (۲۹ مرداد) به مرز ۶۰۰ میلیون نفر نزدیک شد و تعداد قربانیان این ویروس نیز از شش میلیون و ۴۶۹ هزار نفر فراتر رفت. آمریکا با بیش از ۹۵ میلیون و ۳۲۴ هزار مبتلا، از نظر مجموع تعداد مبتلایان در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، فرانسه و برزیل در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر مجموع تعداد مبتلایان کووید-۱۹ در رده هفدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / توصیه‌های تغذیه‌ای برای بیماران کرونایی با تب‌ بالا

    اینفوگرافیک / توصیه‌های تغذیه‌ای برای بیماران کرونایی با تب‌ بالا

    تب یکی از علائم بیماری کرونا و نشان‌دهنده وجود یک نوع عفونت در بدن است و عفونت‌ها هم منجر به افزایش متابولیسم بدن، تجمع مواد سمی، اختلال در تعادل آب بدن، اختلال گوارشی و برخی مشکلات دیگر می‌شود.

  • اینفوگرافیک / زیاده‌روی‌های بیهوده در حفظ سلامتی

    اینفوگرافیک / زیاده‌روی‌های بیهوده در حفظ سلامتی

    رواج شبه‌علم و دست نکشیدن از برخی عادت‌ها باعث شده بسیاری از کارهایی که برای سلامتی انجام می‌دهیم، نه‌تنها فایده‌ای نداشته باشد، بلکه سلامتمان را به خطر بیندازد.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۱۵ مرداد

    اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۱۵ مرداد

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح شنبه (۸ مرداد) به بیش از ۵۸۷ میلیون و ۸۸۹ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از شش میلیون و ۴۳۴ هزار نفر فراتر رفت. آمریکا با بیش از ۹۳ میلیون و ۸۶۶ هزار مبتلا، از نظر مجموع تعداد مبتلایان در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، فرانسه و برزیل در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر مجموع تعداد مبتلایان کووید-۱۹ در رده هفدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / چگونه با طناب زدن وزن خود را کاهش دهیم؟

    اینفوگرافیک / چگونه با طناب زدن وزن خود را کاهش دهیم؟

    طناب زدن یک روش موثر برای کاهش وزن است که می‌توان آن را در خانه انجام داد. تمرینات طناب‌زنی بیشتر روی قلب تاثیر دارد و به تقویت سیستم قلب و عروق و همچنین افزایش استقامت بدن کمک می‌کند.

  • اینفوگرافیک / نکاتی که باید درباره آبله میمون بدانید

    اینفوگرافیک / نکاتی که باید درباره آبله میمون بدانید

    اگر قصد سفر به مناطقی را دارید که آمار ابتلا به آبله میمون در آن افزایش داشته، بهتر است درباره این بیماری بیشتر بدانید.

  • اینفوگرافیک / چند راه ساده برای پیشگیری از سرطان معده

    اینفوگرافیک / چند راه ساده برای پیشگیری از سرطان معده

    رشد غیرطبیعی سلول‌ها در هر قسمتی از بدن می‌تواند منجر به سرطان شود و سرطان معده نیز از این قاعده مستثنی نیست. معده، غذایی را که خورده می‌شود، دریافت کرده و در خود نگه می‌دارد و سپس به تجزیه و هضم آن کمک می‌کند.

  • اینفوگرافیک / نشانه‌های حمله پانیک و نحوه مدیریت آن

    اینفوگرافیک / نشانه‌های حمله پانیک و نحوه مدیریت آن

    حمله پانیک به معنی اضطراب بسیار شدید و ناگهانی است. این حمله معمولا طی کمتر از ۳۰ دقیقه تمام می‌شود، لزوما در شرایط ترسناک رخ نمی‌دهد و احتمال دارد در زمان پیاده‌روی، غذا خوردن در رستوران یا حتی هنگام خواب بروز پیدا کند.

  • اینفوگرافیک / علائم سرطان روده چیست؟

    اینفوگرافیک / علائم سرطان روده چیست؟

    یکی از دلایل اصلی بیشتر شدن بروز سرطان روده در میان افراد زیر ۵۰ سال، چاقی و رژیم غذایی نامناسب است.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۲۵ تیر

    اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۲۵ تیر

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح شنبه (۲۵ تیر) به بیش از ۵۶۶ میلیون و ۵۵۹ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از شش میلیون و ۳۸۶ هزار نفر فراتر رفت. آمریکا با بیش از ۹۱ میلیون و ۱۷۰ هزار مبتلا، از نظر مجموع تعداد مبتلایان در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و فرانسه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ در رده هفدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / کلسترول بالا روی پوست چه تاثیری دارد؟

    اینفوگرافیک / کلسترول بالا روی پوست چه تاثیری دارد؟

    بالا رفتن کلسترول خون می‌تواند کشنده باشد و منجر به مرگ ناگهانی شود. در بیشتر مواردِ ایست ناگهانی قلب، شریان‌های خون به دلیل انباشت کلسترول و دیگر رسوبات مسدود می‌شوند که باعث کاهش جریان خون به قلب می‌شود. خوردن غذاهای چرب، ورزش نکردن، مصرف مواد الکلی یا استعمال سیگار می‌تواند سطح کلسترول خون را افزایش دهد.

  • اینفوگرافی/ سندرم تورت چیست

    اینفوگرافی/ سندرم تورت چیست

    سندرم تورت یک اختلال نورولوژیکی است که سیستم عصبی بدن را تحت تاثیر قرار می دهد.

  • اینفوگرافیک / چند راه ساده برای کاهش خطر سرطان در مردان

    اینفوگرافیک / چند راه ساده برای کاهش خطر سرطان در مردان

    برخی متخصصان معتقدند مردان می‌توانند با انتخاب سبک زندگی سالم، از بروز دست‌کم یک‌سوم سرطان‌ها در بدن خود پیشگیری کنند و درنتیجه مرگ و میرهای ناشی از این بیماری کمتر شود.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۱۸ تیر

    اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۱۸ تیر

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح شنبه (۱۸ تیر) به بیش از ۵۵۹ میلیون و ۶۶۴ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از شش میلیون و ۷۳۱ هزار نفر فراتر رفت. آمریکا با بیش از ۹۰ میلیون و ۲۷۳ هزار مبتلا، از نظر مجموع تعداد مبتلایان در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و فرانسه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ در رده هفدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / چند راه ساده برای حفظ سلامت کبد

    اینفوگرافیک / چند راه ساده برای حفظ سلامت کبد

    همه ما ممکن است به دلیل نادیده گرفتن سلامت کبد خود در یک مقطع زمانی، روش‌های مختلفی به طور ناخواسته سلامت این اندام حیاتی را به خطر انداخته باشیم. از مصرف مواد غذایی چرب و مضر گرفته تا استفاده از دارو بدون تجویز پزشک، برخی عادات ناسالمی هستند که می‌توانند برای همیشه سلامت کبد را تحت تاثیر قرار دهند. برخی افراد که به دنبال تناسب اندام هستند و از رژیم‌های سم‌زدایی خاصی پیروی می‌کنند نیز ممکن است با مصرف قرص‌های کاهش‌دهنده وزن، کبد خود را در معرض آسیب قرار دهند.

  • اینفوگرافیک / زوال عقل و عوامل پیشگیری از آن

    اینفوگرافیک / زوال عقل و عوامل پیشگیری از آن

    سازمان جهانی بهداشت (WHO)، زوال عقل را هفتمین علت مرگ و میر در سراسر جهان و یکی از علل اولیه ناتوانی و وابستگی در بین سالمندان می‌داند. آلزایمر و سکته مغزی شایع‌ترینِ این علل محسوب می‌شود.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۴ تیر

    اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۴ تیر

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح شنبه (۴ تیر) به بیش از ۵۴۸ میلیون و ۲۴۳ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از شش میلیون و ۳۴۹ هزار نفر فراتر رفت. آمریکا با بیش از ۸۸ میلیون و ۷۰۸ هزار مبتلا، از نظر مجموع تعداد مبتلایان در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و فرانسه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ در رده هفدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / پنج قانون غذا خوردن برای تقویت سلامت روان

    اینفوگرافیک / پنج قانون غذا خوردن برای تقویت سلامت روان

    اختلالات افسردگی یکی از شایع‌ترین بیماری‌ها در دنیا است که بر اساس برآوردها، ۲۰ درصد از افراد حداقل یک بار در زندگی خود دچار افسردگی شده‌اند.

  • اینفوگرافیک / چند واقعیت درباره قند

    اینفوگرافیک / چند واقعیت درباره قند

    قند و مواد قندی و شیرین شاید خوش‌طعم باشند اما مانند بسیاری از خوردنی‌های خوشمزه، لزوماً سالم نیستند؛ با این حال مصرف جهانی قند و شکر به صورت چشمگیری رو به افزایش است.