شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 371589

ایمپلنت‌های کره‌ای یکی از انواع ایمپلنت دندان هستند که در سال‌های اخیر طرفداران بسیار زیادی در میان متقاضیان و دندانپزشکان پیدا کردند. این پایه‌های فلزیِ ساخت کره به دلیل کیفیت بالا، نوآوری و قیمت مناسب خود به شهرت جهانی رسیده‌اند.

آیا ایمپلنت کره ای خوب است؟

اما اینکه چه دلایلی برای انتخاب و یا عدم انتخاب ایمپلنت‌های دندان کره ای وجود دارد، موضوعی است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

چرا ایمپلنت دندان کره ای را انتخاب کنیم؟

مزایای متعددی که ایمپلنت های دندان کره ای برای افراد فراهم می‌کنند، یکی از دلایلی است که ما را مجاب به استفاده از ایمپلنت‌های تولیدی توسط این کشور خواهد کرد. برای مثال از مزایا ایمپلنت کره ای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت مناسب

قیمت ایمپلنت کره ای بسیار مقرون به صرفه تر از ایمپلنت‌های سایر کشورها (مانند سوئیس و آمریکا) دارند. این امر ایمپلنت کره ای را به گزینه‌ای مناسب برای بیمارانی که به دنبال صرفه جویی در هزینه‌های خود هستند تبدیل می‌کند.

کیفیت بالا

ایمپلنت‌های ساخت کشور کره از موادی با درجه‌ی بالای کیفیت و با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و تخصصی تولید ایمپلنت دندان ساخته می‌شوند. این امر، دوام و ماندگاری آن‌ها را تضمین می‌کند.

تنوع برند

برندهای مختلفی از ایمپلنت های کره ای در بازار (و خصوصا بازار ایران) وجود دارد که هر کدام از آن‌ها برای افراد با ویژگی‌ها و شرایط خاصی به وجود آمدند. این تنوع به شما امکان می‌دهد تا ایمپلنت مناسب با نیازها و بودجه خود را پیدا کنید.

آیا ایمپلنت کره ای خوب است؟

دسترسی آسان

درست است که در حال حاضر، بهترین ایمپلنت‌های دندان در دنیا متعلق به کشورهای سوئیس و آمریکا هستند؛ اما باید قبول کنیم که در شرایط کنونی، دسترسی پیدا کردن به ایمپلنت آمریکایی دشوارتر از دسترسی پیدا کردن به ایمپلنت‌های کشورهایی مانند کره یا چین است!

به همین دلیل، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که با انتخاب ایمپلنت دندان کره ای، انتخابی مطمئن‌تر برای خود داشته باشند.

چرا ایمپلنت دندان کره ای را انتخاب نکنیم؟

در حالی که ایمپلنت‌های دندان کره ای مزایای متعددی را به افراد و دندانپزشکان ارائه می‌دهند، مهم است که قبل از تصمیم گیری برای کاشت آن‌ها، از معایب و محدودیت‌های بالقوه آن‌ها نیز آگاه باشید.

برای مثال، بهتر است بدانید که ایمپلنت‌های دندان کره‌ای در مقایسه با برندهای اروپایی و آمریکایی سابقه تولید کوتاه‌تری دارند. این بدان معناست که هنوز داده‌های بلند مدتی در مورد عملکرد و دوام آنها در دسترس نیست.

علاوه بر این، ماندگاری و طول عمر ایمپلنت دندان کره‌ای نسبت به برندهای مطرح آمریکایی و سوئیسی مانند برندهای اشترومن، نوبل و زیمر به میزان بسیار چشمگیری کوتاه‌تر است.

متاسفانه برخی از عوامل مربوط به کنترل کیفیت نیز در مورد برندهای ایمپلنت دندان کره‌ای گزارش شده است. برای مثال بنابر این گزارشات، ایمپلنت‌های کره‌ای نسبت به ایمپلنت‌های سایر کشورهای جهان بیشتر در معرض شکستگی و ترک خوردگی قرار دارند.

انواع ایمپلنت دندان کره ای

از میان تمام برندهای معتبر تولیدکننده ایمپلنت دندان کره‌ای، 4 برند زیر بالاترین میزان رضایت را از سمت مشتریان و دندانپزشکان دارا هستند. این برندها شامل برندهای زیر هستند:

ایمپلنت دندان مگاژن کره

ایمپلنت مگاژن یکی از محبوب‌ترین برندهای ایمپلنت دندان کره ای است که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب خود در بین بیماران و دندانپزشکان سراسر جهان شناخته شده است. این ایمپلنت از موادی با کیفیت بالا مانند تیتانیوم خالص ساخته و از نظر بالینی ایمن، موثر و بادوام معرفی شده است.

شرکت مگاژن یکی از اولین شرکت‌های تولیدکننده ایمپلنت در کشوره کره می‌باشد که توانسته است مجوز FDA اروپا را کسب نماید.

آیا ایمپلنت کره ای خوب است؟

ایمپلنت آستم کره

ایمپلنت دندان برند آستم (Osstem) یکی از قابل اعتمادترین سیستم‌های ایمپلنت دندان دنیا با نرخ موفقیت ۹۸.۸ درصد است. این برند با کمک پیشرفته‌ترین ماشین آلات صنعتی آمریکایی، آلمانی و سوئیسی و تحت نظر مطرح‌ترین دانشکده‌های دندانپزشکی دنیا تولید می‌شود.

در طی سال‌های اخیر، ایمپلنت Osstem با رشد فروش 15 درصدی (به عنوان ایمپلنت پیشتاز جهانی) از مقام هفتمین ایمپلنت دنیا به جایگاه اول جهانی در سال 2018 دست پیدا کرد.

بایوتم کره

برند بایوتم یکی از قدیمی‌ترین برندهای ایمپلنت دندان کره‌ جنوبی است. این برند با حضور تعدادی از بهترین متخصصان دندانپزشکی و مهندسی پزشکی سراسر جهان، از همان سال‌های اولیه فعالیت خود به یکی از معتبرترین برندهای ایمپلنت در کره جنوبی تبدیل شد.

طول عمر مفید، کیفیت بالا، استحکام عالی، زیبایی طبیعی و قیمت مناسب این ایمپلنت، تهیه و استفاده از آن را برای تمام گروه‌های افراد در سراسر دنیا فراهم کرده است.

ایمپلنت دنتیس کره (Dentis)

شرکت تولیدکننده ایمپلنت دندان دنتیس نه تنها یکی از مراکز تولید کننده ایمپلنت تخصصی در کشور کره محسوب می‌شود؛ بلکه یک مرکز تحقیقاتی و آموزشی تخصصی در حوزه ایمپلنت دندان نیز هست.

ایمپلنت دنتیس کیفیت بالا و استحکام خوبی دارد. سازندگان این برند، ایمپلنت‌های خود را از تیتانیوم (که ماده‌ای باکیفیت و زیست سازگار است) درست می‌کنند تا بتوانند پیوندی قوی را بین ایمپلنت و استخوان فک ایجاد کنند.

آیا ایمپلنت کره ای خوب است؟

بالاخره، ایمپلنت دندان کره ای بخریم یا خیر؟

اینکه ایمپلنت دندان کدام کشور را انتخاب کنید، تصمیمی است که باید بر اساس فاکتورهای حائز اهمیت برای خودتان بگیرید. مثلا اینکه بیشتر به دنبال استحکام ایمپلنت هستید و یا دوست دارید دندانی با ظاهر کاملا طبیعی داشته باشید. حتی ممکن است صرفا قصد داشته باشید که جای خالی دندان از دست رفته‌ی خود را با کمترین هزینه پر کنید.

همه‌ی اینها، عواملی هستند که شما را به سمت ایمپلنت‌های کاملا مختلفی هدایت می‌کنند. ایمپلنت‌هایی از کشورها و برندهای مختلف!

اما لازم است بدانید که ایمپلنت دندان کره ای در میان تمام فاکتورهای موجود، با رعایت حد اعتدال در کیفیت، استحکام، ماندگاری و قیمت، انتخابی بسیار مناسب برای کسانی است که دوست دارند به یک دندان با استحکام معقول و ظاهری طبیعی دست پیدا کنند.

مزایا انجام ایمپلنت کره ای در کلینیک دکتربنیانیان

ما در کلینیک دندانپزشکی دکتر بنیانیان، از برندهای کره‌ای مگاژن‌ ، آستم و بایوتم که از برترین برندهای کره ای هستند استفاده می‌کنیم. متخصصان ما با آشنایی کامل نسبت به این برندها، با مهارتی بسیار بالا، کاشت این ایمپلنت‌ها را برای شما انجام می‌دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دکتربنیانیان مراجعه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha