شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
کد خبر: 371592

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس تهران در خصوص آتش سوزی محله نامجو گفت: این آتش‌سوزی در یک خانه مسکونی اتفاق افتاده و یکی از اعضای این خانه دچار سوختگی شده است.

جزئیات آتش سوزی محله نامجو؛ ترس از مرگ 12 نفر را مصدوم کرد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس: بر اساس اعلام سازمان اورژانس تهران حوالی ساعت ۱۵ دقیقه بامداد امروز 22 اردیبهشت 1403، آتش سوزی در حوالی میدان نامجو خیابان شیخ صفی به مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران اعلام شد.با اعلام این گزارش بلافاصله ۶ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه خودروی فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.

شروین تبریزی مدیر روابط عمومی این سازمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص جزئیات این حادثه گفت: این آتش‌سوزی در یک خانه مسکونی اتفاق افتاده و یکی از اعضای این خانه دچار دچار سوختگی شده است.

وی در ادامه بیان کرد: جالب اینجاست که همسایگان این خانه بیشتر از اعضای خانواده دچار حریق آسیب دیده‌اند؛ زیرا آنها دچار حمله عصبی شده و از ترس، شیشه‌های منزل را شکسته و خود را به بیرون پرتاب کرده‌ و آسیب دیده‌اند.

تبریزی در ادامه تأکید کرد: متاسفانه در این حادثه ۱۲ نفر مجروح شدند که ۶ نفر بعد از اقدامات اولیه توسط کارشناسان اورژانس به مراکز درمانی «بیمارستان مطهری و یاس» انتقال یافتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha