یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۲
کد خبر: 101995
سلامت نیوز : یک مرد چینی برای برداشتن توموری به وزن 1.5 کیلوگرم که روی صورتش رشد کرده برای جراحی‌های بیشتر آماده می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ «هوانگ چونکای»، مرد 37 ساله اهل استان «هونان» که «مرد فیلی چین» نام گرفته از یک بیماری بسیار نادر ژنتیکی رنج می‌برد که موجب شده تومورهای بسیار بزرگی روی صورتش رشد کنند به طوری که شکل ظاهری صورتش کاملا از حالت طبیعی خارج شده است.

هوانگ که معتقد است وضعیت او نسبت به سایر افراد مبتلا به این بیماری وخیم‌تر است چهارشنبه هفته گذشته تحت یک سری عمل جراحی دیگر در بیمارستان «گوانگژو» قرار گرفت تا تومور موجود در گونه سمت چپش برداشته شود.

اگرچه بسیاری از افراد مبتلا به این عارضه آن را از والدین خود به ارث می‌برند، بیش از 50 درصد آنان بر اثر جهش ژنی پیش از تولد به این بیماری مبتلا می‌شوند.

به رغم ظاهر وحشتناک این مرد، تومورهای موجود روی صورتش سرطانی نیست. اولین تومور در سن چهار سالگی روی صورت هوانگ ظاهر شد که با گذشت زمان بزرگتر شد.

به گفته پزشکان جراحی‌های اخیر روی این مرد موفقیت‌آمیز بوده و لازم است چند عمل جراحی دیگر انجام شود تا وضعیت او تحت کنترل درآید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha