مدیر کل تامین اجتماعی تهران بزرگ گفت: در هر روز کاری بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون ریال و در هر ماه بیش از 59 میلیارد ریال و در طول سال گذشته بیش از 557 میلیارد ریال بابت اعاده سلامتی ، جبران نقض عضو جسمانی بیمه شدگان تامین اجتماعی در سطح تهران پرداخت گردید.

به گزارش خبرگزاری مهر، عادل علائی که در جمع کارشناسان اداره کل سخن می گفت ، با ذکراین مطلب افزود: ارائه خدمات بیمه ای در قالب پرداخت تعهدات کوتاه مدت به لحاظ ارتباط باحفظ سلامتی به بیمه شدگان مستمری بگیران و خانواده هایشان از اهمیت خاصی برخوردار است و ارائه خدمات، عوارض و آسیب های جسمی و روحی بیمه شدگان را بر اثر بیماریها و حوادث به حداقل می رساند.

وی تصریح نمود: این پوشش های حمایتی در امور بیمه ای بصورت غرامت دستمزد ناشی از کار و غیر ناشی از کار ،ایام بیماری ، پرداخت هزینه سفر بیمار ، پرداخت مستمری ایام بارداری ، پرداخت هزینه های اورتز و پروتز برای جبران نقص جسمانی و یا تقویت حواس و مقرری بیمه بیکاری پرداخت می شود.

علایی با اشاره به جمعیت بیمه شده و مستمری بگیران تحت پوشش اداره کل تهران بزرگ گفت: در سطح تهران بزرگ بیش از 8 میلیون بیمه شده اصلی و تبعی و مستمری بگیر تحت پوشش این اداره کل قراردارد که میزان پرداخت تعهدات کوتاه مدت، بیش از 20 درصد نسبت به سال 85 افزایش داشته است.

مدیر کل تامین اجتماعی تهران بزرگ با اشاره به پراخت مقرری  بیمه بیکاری در سطح 31 شعبه تهران بزرگ گفت: حمایت موثر از نیروی کار یکی از ویژگیهای جوامع توسعه یافته می باشد و می بایست نیروی کار که در برابر حوادث و رویدادهایی که منجر به قطع یا کاهش در آمد آنان می شود مورد حمایت قرار گیرند تا از آسیب های  روحی در امان باشند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha