در فایل صوتی که به طور اختصاصی به دست "سلامت نیوز" رسیده سیدعلی علوی "مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری مازندران-ساری"، در دیدار با یکی از بزرگان استان مازندران ضمن گلایه، از فشارها بر دستگاه مربوطه برای واگذاری عرصه های ملی و اموال عمومی می گوید.

 فشار بازرسی نهاد ریاست جمهوری برای واگذاری اراضی ساحلی فرح آباد ساری

به گزارش سلامت نیوز سیدعلی علوی "مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری مازندران-ساری"، در دیدار با یکی از بزرگان استان مازندران از فشارهایی گفت که برخی افراد و نهادهای خاص، برای تصرف و سو استفاده از اراضی ملی و اموال عمومی بر متولی وارد می آورند.

بر اساس گفته های این مدیرکل، با وجود مخالفت های دادستانی، دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور، گویا بازرسی ویژه ریاست جمهوری، اداره کل منابع طبیعی مازندران-ساری را برای واگذاری عرصه ۲٫۷ هکتاری سواحل خزر (کاسپین) در منطقه فرح آباد ساری تحت فشار قرار داده است.

آیا رییس جمهور در جریان اقدامات بازرسی ریاست جمهوری که باید چشم بینای رییس جمهور در برخورد با مفاسد و قانون شکنی ها باشد هست؟

پس "شفاف سازی"، "مبارزه با فساد" و برخورد با "جنگل خواری" و نیز "جرم انگاری محیط زیستی" که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید کرده اند چه می شود؟!

متن کامل سخنان مدیرکل منابع طبیعی مازندران-ساری را که فایل صوتی آن پیوست شده در ادامه بخوانید و بشنوید.

فایل را از اینجا دانلود کنید

« ما هم دوست داریم استان توسعه پیدا کند؛ اما یکسری افرادی این وسط هستند که بعضی را به عنوان سرمایه گذار معرفی می کنند.»

او افزود:« طرف می آید می گوید من 500 میلیارد تومان می خواهم سرمایه گذاری کنم؛ اما باور کنید توی حسابش، شاید 10 میلیون تومن پول هم نباشد.»

علوی گفت: « به هر حال می خواهد عرصه را بگیرد؛ یک مقدارش را بفروشد؛ بعد هم بقیه عرصه را تکه تکه می کند و اجاره می دهد. به یکی دکه می دهد آش بفروشد؛ به یکی دکه می دهد بلال بفروشد.»

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری مازندران-ساری در ادامه به مورد شگفت آوری اشاره کرد و گفت :« با این موارد که حتی ما از طریق "بازرسی ویژه ریاست جمهوری" تحت فشاریم که چرا به این آقا، شما عرصه نمی دهید؟ این ها همه مستنداتش را خدمت تان ارائه می دهم.»

او تاکید کرد:« این مشکلات را داریم؛ ما وظیفه مان، حفظ اموال(عمومی) است؛ همان طور که حضرت اقا فرمایش می کنند « به بهانه های مختلف، جنگل را واگذار نکنید؛ به بهانه هتلداری - عین فرمایش حضرت آقاست – به بهانه شهر بازی و ..... »

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha