فعل «مراقبت» در کشور نیازمند ترمیم و بازسازی است

سلامت نیوز : معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه فعل مراقبت در کشور آسیب دیده و نیازمند ترمیم است، اظهار کرد:‌ باید برای بازسازی چهره مراقبت در کشور تمام تلاش خود را به کار ببندیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ محمد میرزابیگی در مراسم معارفه‌اش به عنوان معاون پرستاری وزارت بهداشت ضمن قدردانی از جامعه پرستاری کشور عنوان کرد: ما امروز در عصر فراصنعتی، انفجار اطلاعات و در مقابل آن انتظار انتشار اطلاعات قرار داریم و نمی‌توانیم بگوییم مطالبات مردم و خواسته‌های آنها مطالبات به حق و درستی نیست.

وی ادامه داد: مردم باید از خدماتی که توسط ما ارائه می‌شود، رضایت داشته باشند. امید است بتوانیم در این مدت به کمک دانشکده‌های پرستاری،‌ ادارات پرستاری، هیئت مدیره‌ها، اعضای شورای عالی و بورد پرستاری دست به دست یکدیگر داده و در یک منطقه بندی متوازن از کل کشور بتوانیم امور مربوط به مراقبت و پرستاری را ساماندهی کرده و چهره پرستاران را بازسازی کنیم.

میرزابیگی با بیان اینکه همیشه در سازمان نظام پرستاری تاکید می‌کردیم که پرستاران درتیم سلامت و در تصمیم گیری‌های کلان وزارت بهداشت نقشی ندارند، اظهار کرد:‌ اما امروز با تشکیل معاونت پرستاری این اتفاق خوب رقم خورده و به ما اعتماد کرده‌اند.

وی افزود: امروز کمبود پرستار، مردم و جامعه پرستاری را آزار می‌دهد. باید با تدوین راهکارهای عملیاتی بتوانیم کمبود نیروی پرستار را جبران کنیم. ما یک فرصت چهار ماهه از وزیر بهداشت گرفته‌ایم و از سه هفته آینده برنامه‌های عملیاتی در خصوص جبران کمبود نیروی پرستار را با کمک خود پرستاران تنظیم و اجرایی می‌کنیم. امیدواریم دوران وزارت دکتر هاشمی برگ زرین و فراموش نشدنی برای پرستاران باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha