نشانه های عاشقی مردان متفاوت است و برای همه انها به یک صورت صدق نمیکند اما شایدبا دیدن علائم زیر امیدوار شوید که مرد مورد نظرتان عاشق شده است

علائم عاشق شدن مردها

سلامت نیوز : مردها معمولا در ابراز احساسات ضعیف هستند. منظور این نیست که نمی‌توانند درباره احساساتشان صحبت کنند – منظورم آن است که این ما زنان هستیم که بیشتر اوقات نمی‌توانیم به آنها فکر نکنیم. احساسات، بویژه نوع عاشقانه آن، برای ما مثل موسیقی است که در آسانسور پخش می‌شود. صدای آن را به آرامی در پشت سرمان می‌شنویم، اما بیشتر اوقات، آن را گوش نمی‌دهیم.

به گزارش سلامت نیوز نشانه های عاشقی مردان متفاوت است و برای همه انها به یک صورت صدق نمیکند اما شایدبا دیدن علائم زیر امیدوار شوید که مرد مورد نظرتان عاشق شده است 

 

چگونه از احساسات واقعی یک مرد سر دربیاوریم؟ 

مرها معمولا در ابراز احساسات ضعیف هستند. منظورم این نیست که نمی‌توانند درباره احساساتشان صحبت کنند – منظورم آن است که این ما زنان هستیم که بیشتر اوقات نمی‌توانیم به آنها فکر نکنیم. احساسات، بویژه نوع عاشقانه آن، برای ما مثل موسیقی است که در آسانسور پخش می‌شود. صدای آن را به آرامی در پشت سرمان می‌شنویم، اما بیشتر اوقات، آن را گوش نمی‌دهیم.

 به همین دلیل، من هم از آن دسته زنانی هستم که تلاش می‌کنند تا سر از احساسات واقعی یک مرد دربیاورند و این در حالی است که او حتی تصورش را هم نمی‌کند. مطمئنا، او نیز امروز صبح سرشار از عواطف و احساسات بوده است، اما سرش آنقدر به پاسخگویی به تلفن‌ها و کارهایش گرم شده است که فرصتی برای توجه به این موضوع پیدا نمی‌کند.

ولی خانم‌ها، نگران نباشید؛ هنوز جای امیدواری هست. چرا که حتی اگر مرد شما این فرصت را ندارد که فورا عشقش را به شما ابراز کند، و بگوید که تا چه حد شیفته شما می‌‌باشد، نشانگر عشقی است که نسبت به شما دارد. به این نشانه‌ها توجه کنید:

 

فرستادن پیامک‌های بامزه

فرستادن پیش‌پا افتاده‌ترین و مسخره‌ترین پیامک‌ها از جانب او نشان می‌دهد که مست عشق است. به عنوان مثال، وقتی به شما پیام می‌دهد که «دارم خرمالو میخورم» در حالی که شما از خرمالو متنفرید، یا «همین الان گربه ای را دیدم که شکل تو بود»، در واقع منظورش این است که «یادم هست که تو خرمالو دوست نداری،» و «برایم هم اصلا مهم نیست که گربۀ تو از مردها بدش می‌آید.» همچنین دارد می‌گوید، «ای کاش همین الان تو، و آن گربه زشتت، اینجا پیش من بودید.»

 

دایماً به شما زنگ می‌زند

مردها تنها به سه دلیل گوشی تلفن را برمی‌دارند: (1) برای انجام کاری، (2) در مواقع اورژانسی، یا (3) شنیدن صدای کسی. و اگر شما همکار او یا تلفنچی اورژانس نیستید، پس فقط می‌خواهد صدای شما را بشنود. و این یکی دیگر از نشانه‌های واقعی عاشق شدن است.

 

دیگر پیامک نمی‌فرستد

 دخترها زمانی پیامک ارسال می‌کنند که جوابی دریافت کنند، درست است؟ پس اگر دختر مورد علاقه شما دیگر برایتان پیامکی نمی‌فرستد، مفهومش آن است که شما پاسخ پیامک‌های او را نداده‌اید و یا اعتراض کرده‌اید. مثلا پسری که نامزدش آخر شب برایش پیامک‌های بامزه می‌فرستاد یکبار از خستگی چنین پیامکی را در جواب فرستاده بود: «تا چشمانم گرم خواب می‌شود، صدای پیامک‌های تو می‌آید. بس کن دیگر، فردا صبح باید بروم سرکار.» حواستان باشد. اگر خواستید چنین پیامکی برای نامزدتان بفرستید بهتر فاتحه رابطه‌تان را بخوانید.

 

به نظرت چی خوبه؟

«به نظرت روی کارت تولد مادرم چی بنویسم؟» « به نظرت کفشام به این شلوار میاد؟» «به نظرت کدام رنگ ژاکت خوبه برای پدرم بخرم؟» پسرها چنین سوالاتی را تنها زمانی می‌پرسند که هورمون‌های عشقشان لبریز شده باشد.

 

از دوستانش می‌شنوید که لحظات سختی را می‌گذراند

هیچکس بهتر از شما نمی‌داند که نامزدتان از همه دوستانش بهتر است. پس توجه کنید: مثلا اگر شنیدید که می‌گویند جدیدا چقدر رفتارش بد شده، یا چیزی در این راستا که بر علیه او گفته می‌شود، در واقع دوستانش دارند از تغییرات رفتاری صحبت می‌کنند که شما متوجه آن نیستید. بنابراین از دوستان بی‌مخ نامزدتان متشکر باشید چرا که حالا دیگر خوب می‌دانید که دست عشق‌تان را بدجوری توی پوست گردو گذاشته‌اید. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • maryam ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    9 3
    cheghadr maskhare oftid...akhe in dalil misheee...va az shoma baeeideee..
    • علی ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
      7 8
      خوب گفته که !
    • سارا ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
      9 10
      اتفاقا به نظر من خیلی جالب بود؛))
  • مهمان ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    4 3
    دیروز رفتم برای ثبت نام در کلاس پینگ پنگ دختر خانومی رو اونجا دیدم که داشت بازی میکرد وقتی دیدمش نمیدونم یهو چی شد دلم هوری ریخت اصلا یه احساس عجیبی بهم دست داد یه حسی که تا به حال نداشته بودم فکر کنم که عاشقش شدم حالا نمیدونم چجوری باهاش رابطه برقرار کنم آخه نه سنم به ازدواج میخوره نه جرأتشو دارم اگر هم باهاش ازدواج نکنم عذاب وجدان منو میکشه بخاطر اینکه اسمش نامشروع میشه و حرامه کککمممممکککممممم کنییییید
    • ramy ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
      7 3
      کمکی در کار نیست رفیق باید به صبر کنی قصه بخوری