سخنگوی کمیسیون اجتماعی در مجلس هشتم، گفت: مجلس نهم با جدیت پرونده تخلفات سازمان تامین اجتماعی را مورد پیگیری قرار داد که نتیجه آن نیز به قوه قضاییه ارسال شد لذا این قوه باید هر چه سریعتر نتیجه را برای افکار عمومی مشخص کند.

افکار عمومی در انتظار نتیجه پرونده تخلفات تامین اجتماعی

سلامت نیوز: سخنگوی کمیسیون اجتماعی در مجلس هشتم، گفت: مجلس نهم با جدیت پرونده تخلفات سازمان تامین اجتماعی را مورد پیگیری قرار داد که نتیجه آن نیز به قوه قضاییه ارسال شد لذا این قوه باید هر چه سریعتر نتیجه را برای افکار عمومی مشخص کند.

سید جواد زمانی در گفت‌وگو با خانه ملت، با تاکید بر حساسیت پرونده تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی، گفت: اموال و دارایی‌های سازمان تامین اجتماعی متعلق به کارگرانی است که در طول سالیان متمادی سرمایه‌های خود را جمع آوری کرده و در اختیار این سازمان قرار داده‌اند، اما متاسفانه در مقطعی از زمان مدیران تامین اجتماعی به نوعی از اعتماد کارگران سوء استفاده کرده است.

نماینده مردم کنگاور، صحنه، هرسین، بیستون و دینور در مجلس هشتم شورای اسلامی٬ با اشاره به ارجاع پرونده تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی به قوه قضاییه، تصریح کرد: مجلس نهم با جدیت پرونده تخلفات سازمان تامین اجتماعی را مورد پیگیری قرار داد و نتیجه آن را نیز به قوه قضاییه ارسال کرد، بنابراین این قوه باید هرچه سریعتر برای مردم و افکار عمومی مشخص کند که آیا واقعا تخلفی در این سازمان انجام شده است یا خیر.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی، سازمانی است که کارمندان و کارگران باید به آن اعتماد کنند٬ تصریح کرد: ‌قوه قضاییه موظف است هرچه سریعتر به موضوع تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی رسیدگی کند، اما به دلیل آنکه تحقیق و تفحص از این سازمان از طریق مجلس به قوه قضاییه ارسال شده، بدون شک مجلس نیز وظیفه خود می‌داند تا این موضوع را پیگیری کند.

عضو هیات تطبیق مصوبات دولت با قانون در مجلس شورای اسلامی، درباره تسریع در روند رسیدگی به پرونده تخلفات تامین اجتماعی به دلیل ارجاع آن از سوی مجلس به قوه قضاییه، گفت: باید اذعان کرد چنین پرونده‌هایی که افکار عمومی و ذهن بسیاری از مردم  معطوف به آن است ضرورت دارد که در اولویت کاری قوه قضاییه قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha