سلامت نیوز : وزیر بهداشت، مهندسی مجدد بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را دغدغه اصلی‌اش در این وزارتخانه عنوان کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر سید حسن هاشمی در هفتاد و ششمین اجلاس روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی که صبح امروز با حضور ریاست جمهور در کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، گفت: معتقدم هنوز در همان جبهه‌های مبارزه قرار داریم. دغدغه اصلی امروز من، مهندسی مجدد بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و باور دارم که راه‌حل‌های این موضوع از جنس همان دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: برای ساماندهی امور مربوط به حوزه سلامت، امروز نیز باید با اخلاص و توکل به خدا عمل کنیم و برنامه تدبیر داشته باشیم. باید جهادی عمل کنیم.

وزیر بهداشت خطاب به رئیس‌جمهور گفت: روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که در این اجلاس حاضر هستند، اغلب توسط شما در شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب شده و آماده فداکاری هستند.

هاشمی خطاب به رئیس‌جمهور ادامه داد: شما به خوبی از خدمات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در وزارت بهداشت مطلع هستید و این حوزه را مورد توجه قرار داده‌اید و با وجود تمام کاستی‌ها در مسیر بهسازی ارائه خدمات درمانی به مردم، افزایش رضایتمندی، اصلاح مدیریت، افزایش بهره‌وری در مراکز بهداشتی درمانی کشور، ایجاد فضاهای مناسب و تقویت روحیه نقدپذیری در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تلاش خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha